Otteluseurantaketju Mestis 15.9.2010

  • 27 076
  • 112

SjV

Jäsen
Ei pelitä Mestiksen omat sivut ei.. TuTo - D Team?

Mulla näyttää olevan selaimen historiassa linkki tohon peliin, mutta kello näyttää jymähtäneen kohtaan 04:42 0-0, laukaukset 6-5, torjunnat 4-2 ja rangaistukset 0min - 0min

Peliaika seuranta sen sijaan näyttää päivittyvän, koska maalivahdeilla on jo yli 11min kellossa.

Linkki "pöytäkirjaan" jos vaikka tokenis ennen kuin mestis.fi toimii
.
 
Viimeksi muokattu:

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Jos meillä on jotain ongelmia niin se on puolustuspeli, maalivahtipeli ja sentteriosasto
 

kende

Jäsen
Suosikkijoukkue
sport
Rossi on erikoistunut noihin ekojen vetojen imurointeihin. Minkä vitun takia se jätkä sai kusta tän pelin nyt, Stögön pää vadille! Tässä on jo nähtävissä suuntaviivoja koko kautta ajatellen. Tamminen olisi reagoinut todennäköisesti välittömsti ensimmäisen maalin jälkeen.

En oo vielä päättänyt kiinnostaako mua tällanen löysäsportti. Koko mun tiedostavan elon aikana Sport on aina ollut pienellä uholla varustettu ja agressiivinen joukkue. Nyt Mikko Rossin ja kumppaneiden johtama Sport on kaikkea muuta, mitä liitän mielikuvissa Sportiin ja tuntuu kuin kannattamani joukkueen identiteetti on täysin kadonnut. Huoh

Ja kun en pitkällä tähtäimellä oikein Peltoseenkaan luota huippumaalivahtina niin tästä taitaa tulla pitkä kausi. Rossi voi päästä tositoimiin mun puolesta vappuna, sillon on paljon ilmapalloja katukuvassa. Vitun Sport
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Kokeneempi osasto saisi herätellä jengin tauolla.

Saa nähdä meneekö 10 puhki.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Jos meillä on jotain ongelmia niin se on puolustuspeli, maalivahtipeli ja sentteriosasto

nojaa. Puolustuksen pitäisi kai olla ihan ok muutamaa ylipelaavahazardia lukuunottamatta. Eiköhän tämä tästä. Huonompaa eka erää tuskin voi pelata.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Muuta kertokaa mulle mitä noi kaikki laulaukset K-Laserin alueellta ekaan 6-7 minuuttiin tarkkottaa? Meinaan, että ilmeisesti pelattiin alku kuitenkin h*lvetin hyvin. Noh vaikea tuota on kenenkään kotisohvalta sanoa.

Ottaa huolella päähän heti näin ekan ottelun ekalla erätauolla. Jepajee no perjantaina eka kotipeli ja hallille, antaa edes jotain piristystä.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Muuta kertokaa mulle mitä noi kaikki laulaukset K-Laserin alueellta ekaan 6-7 minuuttiin tarkkottaa?

Toimiiko sulla mestis.fi? Mulla lakkasi toimimasta kun Laser teki eka maalin.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Jormakka vie D Teamin 1-0 johtoon. Syöttöpisteet Virtaselle ja Kaijomaalle.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Diablo: Siinä oli radiosta nähtynä 3 tekopaikkaa Sportilla ennen Klaaserin ekaa läpiajoa. Siitä 1-0, sitten heti perään 2-1-hyökkäys ja 2-0. Sport kuittaisi ylivoimalla 2-1, mutta taas kaveri läpi ja 3-1. Aaro maaliin ja 4-1, joka Roimelan mukaan ainoa Klaaseri maali, joka ei tullut Sportin ylihyökkäämisestä.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Toimiiko sulla mestis.fi? Mulla lakkasi toimimasta kun Laser teki eka maalin.
Ei toimi enää ei. Kerkesin vain tosiaan nähdä siihen mennessä mitä se toimi, että Sport oli vienyt peliä kuin pässiä narussa. Sitten jätkät sanoo että 4-1!!
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Minkä vitun takia se jätkä sai kusta tän pelin nyt, Stögön pää vadille! Tässä on jo nähtävissä suuntaviivoja koko kautta ajatellen. Tamminen olisi reagoinut todennäköisesti välittömsti ensimmäisen maalin jälkeen.
Rauhotu! Ja mä tuun muuten putkittamaan jatkossa jokasen polvet, joka vielä hokee: Tami olis tehny sitä, Tami olis tehnyt tota... Lopultakin ollaan siitä riesasta päästy, niin elkää nyt vittu enää vinkuko sen perään. Sen kokosen paskakeon sai Sportissa aikaan.

Yks erä pelattu ja täällä on vedetty jo koko kauden suuntaviivat. Ei tästä kaudestas helppoa tule, se on varma, mutta joku roti tohon avautumiseen sieltä kotisohvalta.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Junnut häviöllä kotona Ässiä vastaan 0-2.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Ihan mukavalta näyttää Sport. Ei paremmilleen vaan voi mitään. Eikös K-Laser pelaa kuitenkin sm-liigassa?

Tästä tulee vielä hyvä kausi.

Joko hätäsimmät on huudellu Tamin perään jo?
 

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
KIITOKSET InSideHockeylle :D
 

kende

Jäsen
Suosikkijoukkue
sport
Yks erä pelattu ja täällä on vedetty jo koko kauden suuntaviivat. Ei tästä kaudestas helppoa tule, se on varma, mutta joku roti tohon avautumiseen sieltä kotisohvalta.

No ei tässä muuten, mutta en ymmärrä heti kahta Törkyn ratkaisua: aloittava maalivahti b) aikalisän viivyttely. Se on ehkä ärsyttävin fiilis, kun ei voi luottaa maalivahtiin. Kyrpänaamavalmentajallekin voi omalla osaamisella näyttää persettä esim heittämällä 3+0. Mutta maalivahti on herkkä ja hieno instituutio ja sitä ei oikein kenttäpelaaja-asemasta voi teilata mitenkään hyödyllisesti.

Harmittaa vaan. Suuntaviivoista tosiaan sen verran, kun en vain jotenkin nää tuossa joukkueessa potentiaalia kuin voittaa ehkä kotona ajoittain. Aaro nyt on tässä yhtälössä se herra X joka määrittää tarkemmin ration.
 

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
Virtasella jo kolmas kakkonen huitomisesta kun peliä pelattu 20:54.... Ei näin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös