Otteluseurantaketju Mestis 10.2.2010

  • 5 105
  • 33

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Mitäs Santanen on kiehunut kun on saanut ekana kympin ja sitten pelirangaistuksen käytöksestä? Jokipo tosiaan tekee meille pientä palvelusta, toivottavasti sitten käytetään tää mahollisuus.

Heitti molemmilla kerroilla turhautuneena mailan pleksejä/laitaa päin.
 

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Jahas, LeKi-SaPKo päättyi 3-0.. Kalle Konsti haluaa näköjään rikkoa ennätyksen lauantaina Joensuussa jossa on lätkäkarnevaalin vuoksi varmaan reilu 4000 katsojaa. Mikäs siinä...
 
LeKi-SaPKo 3-0. Siinä meni SaPKon hieno putki poikki, ensimmäisen kerran ilman maalia tämän kauden runkosarjassa. HeKi hävisi ja sarjapaikka ilman karsintoja varmistui.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Kaunisnurmen Eemeli ratkoi sitten pelin Sport-mieleiseksi. Kiitos Emppu, jaksoin olla puolellasi silloinkin, kun kaikki muut hylkäsivät. Nyt tulee sitten Empulta apuja kannattamalleni Sportille sen pyrkiessä kotietuun pudotuspeleihin. Hyvä KooKoo, olen tiennyt aina, että sillä on Mestiksen runsaslukuisin yleisömäärä silloin, kun se porskuttelee sarjan kärjessä.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Jukureita helpotti se vähäisen, että Sapko hävisi, mutta taas Hokki voitto. KooKoo se sitten vaan jaksaa porskuttaa runkosarjan voittoja on nyt jo aika selvä.
 

muumijo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Tappara
Kiitos Emppu, jaksoin olla puolellasi silloinkin, kun kaikki muut hylkäsivät. Nyt tulee sitten Empulta apuja kannattamalleni Sportille sen pyrkiessä kotietuun pudotuspeleihin. Hyvä KooKoo, olen tiennyt aina, että sillä on Mestiksen runsaslukuisin yleisömäärä silloin, kun se porskuttelee sarjan kärjessä.

Nyt menee mun makuun vähän liikaa itsensä ylistämisen puolelle.

Toisaalta, olen tiennyt itsekin aina, että Puruskainen on kova pelimies, tänään tosin tuli vaan 2+2, kai se kelpaa sekin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös