Otteluseurantaketju Mestiksen pudotuspelit Ke 13.2.2013

  • 58 408
  • 309

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Kyllä varmaan tullaan kuulemaan lehdistötilaisuudessa noista jäähyistä, etenkin tuosta viimeisestä. Kiekon peittämisestä on tullut kauden aikana kokonaiset 20 jäähyä. Nyt lätkäistään sitten 3. jatkoerässä pelin ollessa jo muutenkin 4vs4. Tilannetta en ole nähnyt, mutta toivottavasti otetaan yhtä "tarkalla" linjalla sitten loputkin pelit. Eiks jeah?

Famun vintti pimeni siinä. Peliittojen pelaaja löi mailan poikki, ei jäähyä. Famulare syöksyi kiekon päälle, nousi ylös ja heitti kiekon kädellä jorpakkoon.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Tuossa on edelleenkin vain neljän ensimmäisen erän laukaukset.

Kyl siin kaikki on. Kopioin oikein Exceliin ja tsekkasin summan. Laukaukset -välilehdellä on joku bugi, jonka myötä näytti liian suurta summaa matsin aikana.
 

WLuK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hokki
TuTon viimeistelyprosentit olivat huikeat 2,27%.
Peliitoilla sentään 6,35%, vaikka ei sekään mikään aivan mahtava taida olla.
 

jth1976

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Hyri,Peliitat
Famun vintti pimeni siinä. Peliittojen pelaaja löi mailan poikki, ei jäähyä. Famulare syöksyi kiekon päälle, nousi ylös ja heitti kiekon kädellä jorpakkoon.

Jos ei ole tottunut tällaisiin maratonpeleihin, niin ei ihme, että vintti vähän pimenee. Tuskin siellä oikeastaan kukaan enää täysillä vintin valoilla oli liikenteessä.
 

waida

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Onkos niillä laukasumäärillä mitään väliä, kun Peliitat voitti?! JEAH!!! Tamilla vissii taas se "kuuluisa" banaani otsassa....
 

WLuK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hokki
Olen, koska olen seurannut laukauksia läpi ottelun ja nuo oli neljän erän jälkeen. Ota seurannasta laukaukset välilehti ja laske kaikkien erien laukaukset yhteen, niin saat oikeat lukemat 156-71.

Minä en ainakaan saanut.
EDIT: oikeassa oletkin (hymiö)
EDIT2: Ne alko vaihtelee niitä tai mun silmät harottaa! Nyt en saanut noita lukemia.
EDIT3: 131 laukausta TuTolta ja 63 Peliitoilta.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Täällä juttua KooKoo-Sport ottelusta, joka ratkesi vasta kuudennessa erässä. Tuollakaan ei ratkaisumaalin syntyaikaa ole sanottu, mutta sen muistan, että jäähallista loppui mm. syötävät ja juotavat kioskeista, kun ottelu tosiaan venyi venymistään.

101.57 oli tuon Pölläsen maalin syntyaika.

Normikioskeissa olisi kyllä ollut myytävää, mutta ne oli suljettu kouvolalaiseen tapaan jo kolmannen erän aikana. Sen sijaan alakerran kahviossa oli hivenen ruuhkaa ja sieltä varmaan myytiin kaapit tyhjäksi.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ensimmäisellä Mestis-kaudella 2000-01 Jukurit-Diskos 3. puolivälierä kesti n. 104 min (olin paikalla).

Tuli itsekin oltua silloin pelissä, ainoa harmi kun olin isäukon kyyillä ja hänellä oli töihin meno seuraavana päivänä, niin piti lähteä kotimatkalle (kotipaikka n. 30 kilsaa kaupungista) toisen jatkoerän päätyttyä. Ratkaisu kuultiin n. puolimatkan paikkeilla radiosta (siihen aikaan 89,7 selosti muistaakseni kotipelitkin).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös