Aivan totta, mutta maalivahdilla pitää olla hyvä syy tai tulee jäähy.
Ilmeisesti Crawfordilla oli sitten jokin hyvä syy, joka meni ohi multa. Ei siinä mitään, ei mikään iso juttu ollut.
Aivan totta, mutta maalivahdilla pitää olla hyvä syy tai tulee jäähy.
Eiköhän tuon vihellyksen idea ollut se, että hetkeä aiemmin osui kiekko Crawfordia maskiin ja tuomari jätti sen viheltämättä? Vihelsi sitten ko craw huuteli.
Vähän harmittaa myös se Crawfordin tilanne, jossa hän vain huikkaa kesken Bruinsin pyörityksen tuomarille, ja peli vihelletään poikki. Vissiin jossain remmissä jotain häikkää. Morjens. Ei kai kenttäpelaajakaan käy huutelemassa tuomarille että visiiri on huurussa, peli seis.
Eiköhän tuon vihellyksen idea ollut se, että hetkeä aiemmin osui kiekko Crawfordia maskiin ja tuomari jätti sen viheltämättä? Vihelsi sitten ko craw huuteli.
No ei, varmasti näytti tuomarin silmään pahalta tuo tilanne (mitä se varmasti olikin). Mitä jos Thornton olisi kynäillyt kiekon reppuun tuosta tilanteesta, kun Shaw olisi maannut tajuttomana maassa?
Kiekko osu kypärään ja tuomarilta aluksi viheltämättä.
No ei, varmasti näytti tuomarin silmään pahalta tuo tilanne (mitä se varmasti olikin). Mitä jos Thornton olisi kynäillyt kiekon reppuun tuosta tilanteesta, kun Shaw olisi maannut tajuttomana maassa?
Peli pitää sääntöjen mukaan viheltää poikki, jos maalivahdilta lähtee maski päästä. Vaikka maalivahti itse ottaisi sen pois ilmeisesti.
Eli siis jos kiekko on vastustajalla ja heillä on maalintekopaikka, niin peliä ei vihelletä poikki vaikka veskari menettäisi maskinsa. Mutta jos akuuttia maalintekotilannetta ei ole, niin peli katkaistaan kuten myös jos kiekko on maskinsa menettäneen veskarin joukkueella. Jos ottaa itse maskin pois, niin maalivahdille annetaan jäähy pelin viivyttämisestä.
En sanoisi, että juuri sillon kun vihellettiin olisi ollut maalintekotilanne. Crawford tosiaan otti itse maskin pois ilman jäähyä. Shaw jäähylle kun ei pysy pää kasassa.
Ei kait sitä peliä tarvi viheltää poikki jos mokelta on maski pois päästä ja se on itseaiheutettua ja maalipaikka tulossa. Muistaakseni Bruinsin cup vuoden pleijareissa jossakin pelissä Thomasilta lähti kypärä päästä jonku Bruins pakin törmättyä Thomasiin ja n. 5sek tämän jälkeen vastustaja kimmotti Thomasin silmäkulman kautta kiekon sisään. Ja maali hyväksyttiin vaikka sitä protestoitiin.