Otteluseurantaketju ma 23.4.2012, 5. finaali

  • 92 732
  • 233

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Mikäs ihmeen wannabe Dufva #2 tämä Aho oikein on? Oli nimittäin suht kuivaa läppää tuossa Ylen radio haastattelussa...
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikäs ihmeen wannabe Dufva #2 tämä Aho oikein on? Oli nimittäin suht kuivaa läppää tuossa Ylen radio haastattelussa...
Onko tarpeeksi lihava lady laulamaan tuo Voutilainen? ;)
Ahohan yrittää kertoa samantyylisesti tuota vitsiä kuin Dufva, lopputulos vain on "hieman" lässähtänyt. Sama se kunhan peli kulkee.
 

Buzz

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Hyvin on Juvonen napsinut pari koppia heti tähän alkuun. Ilveksen miehenäkin täytyy sanoa, että "Go Juvonen, go Pelicans!"
 

bultsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos Jyp voittaa mestaruuden ja Helenius on MVP, mä nauran. Kaveri ei saa kiekkoja kiinni ja pomputtaa ne lähes aina suoraan eteensä. Jypin puolustus on vain todella loistava. Pakko arvostaa.

Streamit on muuten minuutin jäljessä. No, ilmaiseksi kun kattelee himassa niin eipä sovi valittaa. Näkee sentään videon.

Auvitu, mitä sä levittelet niitä käsiä? Maila osui selvästi naamaan, ihan sama filmaako vai ei, riittää että mailaa osuu kupoliin.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Filmailu jatkuu!

Näin totesivat YLE puheessakin. "on nää aika teatraalista porukkaa, nää Smolenakit Hodgmanit ja kumppanit". Itse en tilannetta nähnyt, mutta täytynee luottaa suomen yleisradion puolueettomiin selostajiin.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Onnittelut muuten Pelicansille finaalien jatkumisesta, löin vetoa Jypin voiton puolesta.
 

tallaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näin totesivat YLE puheessakin. "on nää aika teatraalista porukkaa, nää Smolenakit Hodgmanit ja kumppanit". Itse en tilannetta nähnyt, mutta täytynee luottaa suomen yleisradion puolueettomiin selostajiin.

Joka kontaktista nää jampat levynä. Ja sattuu niin pirusti!
 

Buzz

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Saisikohan tuon Tuomas Grönmanin jotenkin hiljaiseksi? Vielä joku kiva urheilupsykologi juttu varmasti täytyy heittää tähän lähetykseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös