Otteluseurantaketju ma 19.4.2010 (6. välieräpelit)

  • 116 803
  • 382
Tila
Viestiketju on suljettu.

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
5-1????!!!
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
AAAAATUUU HÄMÄLÄIINEEEEN 5-1!
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
TPS tuntuu vievän "hiukan" peliä. Ei pieni ihminen voi tajuta että finaalit ovat yhden erän päässä, voi kyynel..

Ei tätä taida tajuta muukaan Suomi. Aivan ta-ju-to-n-ta. Mä en ymmärrä millään miten TPS voi mennä finaaliin. Siis tolla porukalla? Kai Suikkanen on kai vähän vitunmoinen velho, ei tolle muuta selitystä keksi, mutta en mä ymmärrä silti vieläkään.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
10-1?
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Laamanen näyttää mallia miten otetaan taklaus vastaan? Mitä helvetti oikeesti?

Kerho YV siis.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Loistavaa TPS! JYP laulukuoroon ja perunoita poimimaan pronssipelin merkeissä.
 

imosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kiekko-Vantaa
Näenkö mä unta?? Miten voi aikuisella ihmisellä olla näin hyvä fiilis? WHOOOOHOU! c´mon TPS!! Ny rillataan!
 

El Guaje

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, Spurs
Palaillaan asiaan sitten kun MM-kisat alkaa. Sitä ennen täytyy niistää KalPan nenä vielä kerran.
 

GeneRation

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
USKOMATONTA

Huikeaa! Maalintekijöinä sellaisia nimiä kuin Hattunen (ei olisi runkkiksen perusteella uskonut tälläisia playoffeja), Mäkinen ja Hämäläinen!
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Ei tätä taida tajuta muukaan Suomi. Aivan tajutonta ja mä en ymmärrä millään miten TPS voi mennä finaaliin. Siis tolla porukalla? Kai Suikkanen on kai vähän vitunmoinen velho, ei tolle muuta selitystä keksi, mutta en mä ymmärrä silti vieläkään.

Suikkanen oli jo Jumala kun johdatteli viime kaudella Tepsin sääleihin. Entäs kun Kai kuskaa meidät nyt finaaliin?
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllähän se taitaa nyt niin olla että ny rillataan.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onnea TPS. Parempi voittaa ja menee jatkoon. Mahtiseura Jypin "dynastia" kesti yhden kauden. Buahhashahhah.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
HIENOA TPS, loistavaa peliä. Nyt ne kypärät esiin katsomossa, vitut mistään SM-liigan ukaaseista. Ylimielisille Nykäskyläläisille tulee täysin ansaittu selkäsauna!

Yyveellä vielä 6-1 taululle.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
AAAAAAAAAH valtrat kesäloma kutsuu. Nyt ylimieliset JYP-fanit, pelaajat ja se RD saavat ansionsa mukaan! RANTAPALLOT kehiin! Kiitos TPS, hunajaaaaaaaaaaa. 5-1!
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Paras seitsemästä sarjasta menee aina parempi joukkue jatkoon.

Aina.

Onnittelut Turkuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös