Täällähän oikein tosi faneja liikkeellä, ei saatana.
No joo, tässä tunnetilassa ei pitäisi kirjoitella mitään, kun ei kuitenkaan saa mitään järkevää sanotuksi.
Luulin, että Suomi-USA oli elämäni hirvein ottelu. Olin väärässä.
Täällähän oikein tosi faneja liikkeellä, ei saatana.
Alkaa kuopiolaisilla vati kaatumaan... Hyväriseltä ilmeisen tyhmä jäähy erän päättymisen jälkeen.
Eikös se ollu myös, että toivottavasti TPS vastaan välierissä? Kiesus, että siellä leijutaan!
Luulin, että Suomi-USA oli elämäni hirvein ottelu. Olin väärässä.
TPS-HPK -finaali jos tulee, niin voi herraisä sentään. Nipin napin sääleihin veikkasin molempia ennen kauden alkua. Tseh.
Miten tuo Mäenpää noin loikkii, eikö mahtunut Hämeenlinnan kaupungin teatteriin?
Hyvää kesäloman jatkoa vaan!
Piti kirjottaa jotain dumaroinnista, mutta en jaksa/viitsi tuomarina arvostella muita.
Laitetaan näin kysymyksen muotoon... Miksi KalPalle kaksi aivan turhaa jäähyä, ja sitten oikeista rikkeistä ei pilli soi?
Ei Kerho saa apuja. KalPan jäähyt tulevat vain eri tilanteista kuin pitäisi. Aika jäätävä huitominen kahden miehen voimin esmes. Mäkelään. Läpi meni kuin väärä raha Moskovan torilla.Ei tuo Kerho nyt tarvitsisi yhtään apuja tuomaristolta.
Ja hyvin saat tuosta viestistäni esiin leijumista.
Töitä painelen kyllä. Etukäteen jussin lomille voin onnittelut ottaa, jos on välttis tarve.
Osoita se viesti, jossa olen toivonut TPSiä vastaan. Voi olla, että näin olen tehnyt, mutta voisitko näyttää tämän viestin? Kiitos jo etukäteen!
Ja hyvin saat tuosta viestistäni esiin leijumista.