Mainos

Otteluseurantaketju Liiga To 26.9.2013

• 152 602
  • 573
Tila
Viestiketju on suljettu.

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olipa kamalaa kiekkoa Turussa ensimmäinen erä. Hengettömin TPS-HIFK peli minkä olen eläissäni nähnyt. Tepsin syöttöpeli ihan sekaisin.

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Olisi pitänyt täsmentää. Mutta yleisesti ottaen asia on näin.

Silloin kun toinen joukkue on alakynnessä, siltä jää helposti rikkeitä viheltämättä. Varsinkin jos se alakynnessä oleva on kotijoukkue. Hallitsevamman virheet taas otetaan tarkemmin pois.

Näin se on iät ja ajat ollut, eikä mitenkään koske vain Jokereita.

Rällä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Vainion Pyrintö
Husso skdisti paskat housussa tuolla maalilla. Mutta muuten iha hyvin tähän mennessä pelannut. Nyt se on todistettu. Meillä on kaikkien aikojen paskin pakisto tällä hetkellä joka on koskaan punapaitaa kantanut. Toivottavasti pelin taso paranee tästä...

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Taitaa olla lepsuttelua joka pelissa. Ja herkassa on minusta tuomareiden pilli. Hjalliksen entisessa areenassa kummallekin kaksi jaahya. Puolet niista voisi ainakin vahentaa.

Zapolski pelasi kelpo eka eran, tosin ei niin kosolti pahoja paikkoja. Mutta kylla mua jannittaa joka kerta, kun Jokerit paasee laukomaan.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Torjunnat Helsingistä: Irving 8 - Zapolski 12.

Ajassa 20.35 Lukko pääsee ylivoimalle. Teuvo Teräväinen jäähylle.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mielenkiintoista nähdä, millainen Ässät tulee kopista toiseen erään.

Onneksi jääkiekossakaan ei tarvitse olla kuin paras paikalla olijoista, ja SaiPakaan ei ole vakuuttanut.

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Melkoinen patukka on muuten tuo Rico Fata. Semmonen Kesselmäinen olemus. Patukka siis hyvällä, dynaamisen näköistä menoa. Komeasti otti Palmrothin taklauksen vastaan ja Palmu katolleen. Kaikki lyhyet klipit joita olen Hifkiltä nähnyt, niin niissä Fata esiintynyt edukseen.

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Teräväiselle suht helppo jäähy, mutta hyvä jos nuo roikkumisetkin karsitaan.

Rough Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Julkukat
Raimo Summanen tylyttää Liigaa taas. Haha, kävi vaan antamassa mielipiteen kun sai tilaisuuden. Mutta hyvää tylytystä, pakko kompata.

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Summanen tylyttää Liigaa, oikein!

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mikäs toi Ramin raivari oli? Täällä hypitään matsista toiseen, kun on Jokeri-henkinen kaveri kylässä, niin en nähnyt alusta asti tuota haastattelua.

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Melkoinen patukka on muuten tuo Rico Fata. Semmonen Kesselmäinen olemus. Patukka siis hyvällä, dynaamisen näköistä menoa. Komeasti otti Palmrothin taklauksen vastaan ja Palmu katolleen. Kaikki lyhyet klipit joita olen Hifkiltä nähnyt, niin niissä Fata esiintynyt edukseen.

Ja suht nopeakin vielä.

Nyt jotain herätystä kisapuistoon, jalkaa liikkeelle ja kiekkoa häkkiin, saadaan vähän säpinää.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Helvetin hieno ratkaisu Fatalta. Malttia malttia ja kiekko reppuun. IFK johtaa 1-0.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vahalahti saa jäähyn ajassa 23.04. Huitomisestako se tuli?

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings

Ei olis kannattanut liikaa kehua..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.