Nojoo, nyt aukesi. Hyvää yötä SaiPa. Pirnes 2-1.
Jep, helposti se karkaa.Sitten lähti tuomareilta lapasesta Lappeenrannassa. Ensin sai saipan päässä vesihiihtää, sitten Kärpiltä koukku ja kamppi samaan mieheen eikä jäähyä. hohhoijaa...
Eikö kypärän riisuminen vastustajan päästä ole nykyään 2 minuuttia (edun viemiseksi pois). Vai onko tää joku mun oma sääntö?Johan oli heppoinen jäähy Asplundille.
Minulla on jakoavain. Ruosteessa kylläkin. Todenpuhuakseni peli oli kyllä ekan erän alun aikas tylsää.Sinä olet hassu maakari. Ensin nautit kun Kärpät antaa mahiksen, sitten onkin hirveä katsoa samaa peliä selvinpäin, ja nyt aukesi taas takki kun tuli ohjurikavennus. Onko sinulla jakomielitauti?
Harvemmin näitä kyllä sitten vihelletään pois :DEikö kypärän riisuminen vastustajan päästä ole nykyään 2 minuuttia (edun viemiseksi pois). Vai onko tää joku mun oma sääntö?
Tuo olisi todella hyvä sääntö täälläkin. Jäisi nuo hautomiset pois.Haluan liigaan ton kiekon sulkemisen niin kuin änärissä, että aina lähtee...
Bluesin hyvä ylivoima on muisto vain. Ei mitään järkeä tai vauhtia koko hommassa.
Harvemmin näitä kyllä sitten vihelletään pois :D