Otteluseurantaketju Liiga Su 15.9.2013

  • 84 014
  • 421
Tila
Viestiketju on suljettu.

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa

HeavyWing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Oulun Kärpät
J-P Jalo hieman kassalla?

Missä kassalla lie J-P Jalo tällä hetkellä, mutta itse et taida olla edes kauppaan sisälle päässyt...?
Vissiin se on Jani Alkio kuitenkin, joka selostaa...
 

Alarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllähän Tyrväinen itse lähti kontaktia hakemaan, mutta tällä kertaa jäi kakkoseksi.

Lahen kaverin pelas kyllä upeesti yhteen Kousan läpiajosyötössä Tyrväiselle.

Ensimmäisen erän IFK oli kyllä huonoin joukkue mitä on hetkeen tullut tässä liigassa nähtyä. Toisessa erässä peli tasoittunut aika paljon, Jokerit aika paljon passivoitunut.
 

chubster

Jäsen
Tyrväinen ei edes katsonut Fataa päin.

Ei Fatakaan Tyrväistä päin. Tämä on fakta, voit tarkistaa ruutu.fi palvelusta mikäli sen omaat. Minä tein niin.

Osoittaa vain sen, että ei tuollaisissa hommissa sitä suoraa katsekontaktia tuolla tasolla tarvita.

En nyt tahdo tästä mitään sotaa aloittaa, mutta ihmetyttää* kuinka yhdessä leirissä yritetään väkisin vääntää mustaa valkoiseksi ja objektiivisuus puuttuu aivan täysin.

*Ihmetyttää, ei yllätä.
 
Viimeksi muokattu:

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Jere on kyllä äijä, pakko se on edelleen myöntää. HIFK haluaisi varmasti Jereä taklata, mutta ei vaan anna Jere saumaa, vaan tietää aina mitä on tulossa ja suojaa itsensä. Perusvarmaa Jereä tänään.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Parru Partanen on ollu IFK:n parhaita, miksi vaan neloskentässä?
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Rudilta surkea erä. Kahdeksan sekuntia erää jäljellä ja mies häviää 100-0 aloituksen.
 

Marre

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, (HIFK)
Ottaa muuten päähän tämä Nelosen kuvaus. Zoomaillaan sinne ja tänne ja sitten kamera jää jälkeen, kun sieltä zoomatusta kulmasta annetaankin syöttö kentän poikki.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Vähän tylsä erä kyllä. Uskomatonta, että jatkoajalla on näin monta kirjoittajaa jotka ei tiedä mikä on estäminen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös