Sitä juuri tarkoitin, että kun vedetään yksi vaihto väärällä ketjulla, eihän siitä hyödy kukaan mitään. Eikä ainakaan itseäni mitenkään hetkauttaisi, jos näkisin omat kaikki suosikkini samaan aikaan jäällä yhden vaihdon verran. Mutta ehkä se on junnuille kivaa, kun saa äänestää suosikkiaan tai jotain.Olihan tuo yksi-kaksi kertaa ihan mielenkiintoinen, mutta kiinnostavuus mennyt kun ketju koossa sen 30-40 sekuntia ja sitten palataan suunniteltuihin ketjuihin.
Toivottavasti Viljanen oppii olla jakamatta noita polvitaklauksia.
Tappuraisen albiinolle voisi antaa tosta 3-4 pelin pannan. Törkeän vaarallista, ellei tuo ole tahallinen vahingoittamisyritys niin mikä sitten on?!Tuppuraisen poikkari muuten Viljaseen oli aikalailla rajumpi mitä itse taklaus jonka Viljanen antoi.:D
Älä manaile tulevaa pistepörssin voittajaa kohtaan ikävyyksiä.Nyt voisi joku niistää Perrinin nenää, niin saisi edes kerran itkeä aiheesta.
Never heard Viljaselle kauden vaarantavasta polvitaklauksesta myös pari peliä sitten.Tappuraisen albiinolle voisi antaa tosta 3-4 pelin pannan. Törkeän vaarallista, ellei tuo ole tahallinen vahingoittamisyritys niin mikä sitten on?!
Mun ymmärryksen mukaan siellä on joku että jos äänestämäsi pelaaja tekee mallin, niin sitten niiden kesken arvotaan auto tms.Sitä juuri tarkoitin, että kun vedetään yksi vaihto väärällä ketjulla, eihän siitä hyödy kukaan mitään. Eikä ainakaan itseäni mitenkään hetkauttaisi, jos näkisin omat kaikki suosikkini samaan aikaan jäällä yhden vaihdon verran. Mutta ehkä se on junnuille kivaa, kun saa äänestää suosikkiaan tai jotain.
Viljasella jalat yhdessä, Tuppurainen yrittää väistää eikä ehdi kokonaan alta pois. Ottaisi taklauksen vastaan vaan niin noita ei kävisi niin usein.
No sitten tuossa on kannattajien kannalta järkeä, tosiaan.Mun ymmärryksen mukaan siellä on joku että jos äänestämäsi pelaaja tekee mallin, niin sitten niiden kesken arvotaan auto tms.
Eikö se olis sit ihan sama antaa suoraan kiekko vastustajalle, jos tällä logiikalla aletaan kiekkoa pelaamaan?