kananlento
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Tää on mun Ilves! Ei helvetti. Kiitos Ilves! Dominoiva, ylivoimainen esitys tänään. Ei tätä tajua.
Kyllä, kyseinen mies.Eikös siellä se Waheeb ole taas huutamassa? On kyllä harvinaisen paska selostaja ja kun ei osaa selostaa, niin toistaa samoja juttuja vähän väliä.
Tää Hakametsän selostaja kyllä jaksaa mainita tuosta yleisöstä 5min välein. Tunnelma toki erinomainen, mutta rauhotu nyt hyvä mies.
Se on sit piikkipaikka. Koskahan viimeksi? Hieno peli Ipalta
Ei todellakaan. Huikea oli yleisö! Vähän vaan ärsytti muutenkin samojen juttujen toistaminen koko pelin ajan.Eikai tässä haise katkeruus?
Heh.
Tää Hakametsän selostaja kyllä jaksaa mainita tuosta yleisöstä 5min välein. Tunnelma toki erinomainen, mutta rauhotu nyt hyvä mies.
Jos sanot SaiPaa yhden ketjun joukkueeksi paljastat oman täydellisen tietämättömyytesi. Tajuaisit edes olla hiljaa jos ei ole muuta kuin provosoitavaa.Miten voitetaan yhden ketjun joukkue? Tehdään enemmän maaleja kuin vastustajan yksi ketju.
~Kymmenen vuotta sitten, joku uutinen oli aikaisemmin päivällä.
Eikai tässä haise katkeruus?
Heh.
#CAMAlahti.
Tampereen pelistä ei jäänyt epäselväksi mitään muuta kuin se tuliko Waheeb pelin aikana vai onanoiko vasta kotona. Niin sekin vähän mietityttää, että missä nuo laulavat Ilveksen fanit olivat viime kaudella? Sing when you're winning jne...
Jos sanot SaiPaa yhden ketjun joukkueeksi paljastat oman täydellisen tietämättömyytesi. Tajuaisit edes olla hiljaa jos ei ole muuta kuin provosoitavaa.
Itseasiassa pelin jälkeisessä maalikoosteessa näki, kun Markkanen tuuppasi nimenomaan maalin takalaudoitukseen. Ilmeisesti kapinoi sitä kun tönäistiin sisään maalin syntyessä.Miika Arponen @MiikaArponen 34 s
Markkanen suivaantui Kai Kantolan maalista niin, että heitti maalinsa päätypleksiin. Tuomarit antoivat armoa ja käytöskymppiä ei tullut.
E: Veikkaan kuitenkin MAILAA
SaiPan toisen maalin teki uusittu 2.ketju, johon Giliati siirtyi toisen erän puolessa välissä vaihtaen paikkaa Janne Tavin kanssa.Otahan happee.
SaiPan ykkönen tekee kaksi kaappia. Muilta nollat. Yhden ketjun joukkue siis. Ilveksellä ei ole edes sitä yhtä kenttää.
Maalia HIFK!
Kyllä mie olen samaa mielä siinä asiassa, että toi selostaja on todella huono. Keskittyy epäolennaisuuksiin, takeltelee puheessaan, unohtaa selostaa itse peliä, missaa hidastuksistakin täysin triviaalit asiat ja mun korviini melko reippaasti kotiinpäin vie jutut.