Otteluseurantaketju Liiga Pe 18.10.2013

  • 147 034
  • 508
Tila
Viestiketju on suljettu.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Mikä siinä on ettei voi taklata? Tylsä erä jyväskylässä

Eikös tuossa Lahti ja Salmio ihan kohtuullisesti mällänneet? Muutoin melko munatonta ja näennäistä tönimistä JYPiltä omissa. Nyt ei ainakaan oltu yhtä hukassa kuin edellisessä ottelussa.

Tuppuraisen puolesta harmittaa helvetisti. Kundi luo itse itselleen huikean maalipaikan ja lopputulemana säälittävä rääpäisy. Saisi onnistuminen tulla piakkoin ettei tuo toistaiseksi hyvältä vaikuttava itseluottamuskin katoa vielä.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Ohjasiko Elkins siis tuon IFK:n ensimmäisen maalin?

Liigapörssi jne.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kestä kuunnella enää yhtään noita Köllin ja Tikin höpinöitä. Suorastaan vituttaa nuo kaksi puupäätä, on vituttanut koko kauden. Etenkin toi Tiki. Tyhmä kun saapas.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Tuppuraisen puolesta harmittaa helvetisti. Kundi luo itse itselleen huikean maalipaikan ja lopputulemana säälittävä rääpäisy. Saisi onnistuminen tulla piakkoin ettei tuo toistaiseksi hyvältä vaikuttava itseluottamuskin katoa vielä.

Itse katoin että Tuppurainen osui suoraan JYPin omaan pelaajaan joka juuri kaatui sen vedon eteen. Eli käsittämättömän paska munkki miehellä kyllä käy, muutenhan se olisi ollut aivan varma maali.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Karmea imaisu Irvingiltä, kiekko jaksoi tuskin maalille mutta niin vain se meni puikoista sisään. Sekava erä jossa molemmilla muutamia hyviä paikkoja. Kukaan ei ole yllättynyt että IFK saa kotipelissään yv:tä vaikka kumpikaan jäähy ei ollut pelin linjan mukainen, sen lisäksi Ben-Amorilta jäi jäähy viheltämättä taklauksestaan. Mäki on kova soturi, hieno heittäytyminen vaikka teki kipeää.
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kestä kuunnella enää yhtään noita Köllin ja Tikin höpinöitä. Suorastaan vituttaa nuo kaksi puupäätä, on vituttanut koko kauden. Etenkin toi Tiki. Tyhmä kun saapas.

Ka'maan! Ottakaa huumorilla. Tiki on koristeena paikalla, ja Kölli syöttää.
Alunperinkään en ole Mr Tikiltä mitään opittavaa/ymmärrettävää odottanut.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Onko mulla TV:n kuvasetukset ihan vituillaan vai onko toi Nelosen studion valaistus päin helvettiä?
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
Suosikkijoukkue
Ilves, Edmonton
Paras oli kyllä dialogi näiden kahden sankarin välillä ennen pelin alkua:
"Ilves pelaa hyvää lätkää"
"Joo... niin"
"Mut pelaa Saipaki hyvää lätkää"
"Joo... niin"

Viiltävää analyysia.

Repesin ihan samalle syväluotaavalle dialogille. Voisin mennä studioon hoitamaan kummankin duunit. Riittäis toisen palkka.
 

Altec

Jäsen
Ilves-SaiPa pelissä oli 12 minuuttia jäähyjä 1.erässä. Melko paljon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös