Tervetuloa kerhoon. Lisäyksenä vielä se, että ylivoima on perseestä.
Niin Lukonkin. Meni tosin melkein 2 erää, ennen kuin päästiin koittamaan.
Tervetuloa kerhoon. Lisäyksenä vielä se, että ylivoima on perseestä.
Missä Peltola? Meni ohi.Ilvekseltä ulkona Pentikäinen, Peltola ja Kukkonen. Nice :D
Mietin kanssa ihan tosissani, että olisiko tästä kyse. Perseilyähän tuo vaihto oli Aaltoselta, joten sikäli kurinpalautus olisi paikallaan. Juhis vaan ei ole ihan paras kaveri ottamaan tuollaista palautetta vastaan, joten saapa nähdä sitten.
Ilvekseltä ulkona Pentikäinen, Peltola ja Kukkonen. Nice :D
Jälkimmäisestä sen verran että olen melko varma ettei nimeä taivuteta aivan tuolla tavoin :D
Joo, mä lupasin ET:n aikana opetella meidän veskarin nimen taivutuksen, mutta jäi työkiireisiin ym. vedoten tekemättä. "Rynnäksen" kuulostaa niin dorkalta, että mä toistaseksi pysyttelen tossa mulle sopivammassa taivutuksessa.
Missä Peltola? Meni ohi.
Jäähyhän tuli ryntäämisestä. Oliko mielestäsi oikein tuomittu?
Kivistöltä puuttuu pelilupa.
Ässät - Lukko
Hohhoijaa, en uskonut että Rauman Papat näin heikosti pelaisivat mutta kaikki on mahdollista. Ehkä papparaiset vain käynnistyy hitaasti ja 20 pelin jälkeen homma toimii?
Eikö tästä HIFK-Blues matsista tule mitään erätauko analyysiä yms läppää?
Sitten alkoi jo Dufvan kenttien sekoittaminen ja penkitys. Joku tarkemmin peliä näkevä voisi katsoa, ketkä sinne penkille 3. erässä jäävät.
1. erä Ilveksen, toinen Tapparan jota tasoitti Aallon koomailu ja Niemisen aivotoiminta. Ilves lähtee kolmanteen erään 3 tai 4 pelikuntoisella pakilla, joten tiukkaa vääntöä tulee olemaan.Miltä Tappara - Ilves matsi on näyttänyt? Hemmetti jos pitkäveto kusee sen takia että Tappara häviää.
Eikös Kivistön paperit tänään tullut? Ainakin uutinen oli jo .comissa