Otteluseurantaketju Liiga Pe 13.9.2013

  • 177 835
  • 564
Tila
Viestiketju on suljettu.

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Mietin kanssa ihan tosissani, että olisiko tästä kyse. Perseilyähän tuo vaihto oli Aaltoselta, joten sikäli kurinpalautus olisi paikallaan. Juhis vaan ei ole ihan paras kaveri ottamaan tuollaista palautetta vastaan, joten saapa nähdä sitten.

Joo itse heitin ihan läpällä mutta tuon vaihdon jälkeen taisi Juhis istua. Onko Marjamäellä NOIN isot pallit? Mielenkiintoista kyllä.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Jälkimmäisestä sen verran että olen melko varma ettei nimeä taivuteta aivan tuolla tavoin :D

Joo, mä lupasin ET:n aikana opetella meidän veskarin nimen taivutuksen, mutta jäi työkiireisiin ym. vedoten tekemättä. "Rynnäksen" kuulostaa niin dorkalta, että mä toistaseksi pysyttelen tossa mulle sopivammassa taivutuksessa.
 

chubster

Jäsen
Joo, mä lupasin ET:n aikana opetella meidän veskarin nimen taivutuksen, mutta jäi työkiireisiin ym. vedoten tekemättä. "Rynnäksen" kuulostaa niin dorkalta, että mä toistaseksi pysyttelen tossa mulle sopivammassa taivutuksessa.

Pystyn arvostamaan valintaasi.

Kuka taklas summerin soidessa Porissa? Näytti Lukkopelaaja sattuvan vähän leukaan.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Uusikartano ei osaa pitää päätään paikallaan kun puhuu? Hauskan näköistä kun pää heiluu sivulta sivulle kuin tenniskatsojalla.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Porissa 4-0 kahden erän jälkeen. Ihan oikeat numerot pelitapahtumiin nähden. Eihän Lukolla ole edes paikkoja maalintekoon.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Sitten alkoi jo Dufvan kenttien sekoittaminen ja penkitys. Joku tarkemmin peliä näkevä voisi katsoa, ketkä sinne penkille 3. erässä jäävät.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Eikö tästä HIFK-Blues matsista tule mitään erätauko analyysiä yms läppää?
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Jäähyhän tuli ryntäämisestä. Oliko mielestäsi oikein tuomittu?

Juu, eipä siinä mitään.

Täytyy kyllä sanoa, että onhan se vaan jos Tappara tämän onnistuu häviämään. Ilves ei osaa tehdä kiekon kanssa sitten yhtään mitään. Mutta tää on lätkää hei, kaikki on mahdollista.

Vaikka ei se Tapparankaan peli toki valmista ole, selkeästi kyllä näkyy, että peliä on nopeutettu ja filosofia on ihan erilainen kuin viime kaudella. Mielenkiintoista nähdä mihin se johtaa.

Niin ja Jormakka ihan ylivoimainen, vaikka ei vielä tehoille olekaan päässyt.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Nyt kun ollaan liveseurannassa, niin palautetta liigan apinalle. Ihan perkeleen hienoa katsoa tämmösiä merkintöjä: 4-0 (, , , ). Tämä siis Porissa. Eikö olisi suht helppoa lisätä niitä saatanan nimiä. On tiedetty että Liiga alkaa niin tuntuu että vain siellä ollaan housut kintuissa yllättyneitä että perkele nytkö se alkaa, kun vittu mikään ei toimi ja kaikki on puolivalmiina saatana. Pienen pieni kehu, ihan kiva uutuus tuo, että kerrotaan koska erätauko alkoi ja paljon se kestää. Mutta eihän olisi vaikea juttu laittaa se kello käyntiin alaspäin kertomaan koska seuraava erä alkaa.

Kerho taistelua!
 
Suosikkijoukkue
Ilves, Edmonton
Ainakin Tampereen lähetyksen ääni on sitä samaa Urpo-tasoa, mistä sai "nauttia" viime kaudella. Volumet on kaakossa ja juuri ja juuri kuulee selostuksen. Sitten kun vaihtaa kanavaa, niin saa sydärin, kun seuraava selostaja huutaa korvaan.
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Ässät - Lukko

Hohhoijaa, en uskonut että Rauman Papat näin heikosti pelaisivat mutta kaikki on mahdollista. Ehkä papparaiset vain käynnistyy hitaasti ja 20 pelin jälkeen homma toimii?

Samaa mietin itsekkin. Ässät vie peliä, joka osa-alueella. Toivottavasti Lukko on Raumalla yhtä huono.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Eikö tästä HIFK-Blues matsista tule mitään erätauko analyysiä yms läppää?

Ei tule kuin päälähetyksestä. Näköjään JYP - Kärpät pelissä on jotakin pientä analyysiä.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
100M€ bisnes ja tulospalvelua ei saada toimimaan. Voi kiesus.

Tietosanakirjan kohdassa "amatööri" on SM-liigan logo.
 

bulftrik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins, MM, LHC
Miltä Tappara - Ilves matsi on näyttänyt? Hemmetti jos pitkäveto kusee sen takia että Tappara häviää.
1. erä Ilveksen, toinen Tapparan jota tasoitti Aallon koomailu ja Niemisen aivotoiminta. Ilves lähtee kolmanteen erään 3 tai 4 pelikuntoisella pakilla, joten tiukkaa vääntöä tulee olemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös