Otteluseurantaketju Liiga Pe 11.10.2013

  • 73 031
  • 386
Tila
Viestiketju on suljettu.

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En ymmärrä tuota Corson haukkumista, mielestäni pelannut tänäänkin pääosin hyvin ja jaksaa myös puolustaa esimerkillisesti. Muutenkin mielestäni ihan kohtalainen vieraspeli tähän menneasä ipalta, liikaa jäähyjä tosin.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei se Kangen peli viime syksynäkään kauhean valmista ollut ja kompensoi sitä jatkuvilla kakkosilla. Hyvä kevätkausi on kullannut hieman muistoja. Kanki tulee tulee vielä, tärkeä pelaaja! Juntti sai ventin...

Viime syksynä pelasi paljon fyysisemmin kuin nyt. Otti toki paljon tyhmiä jäähyjä. Itse puolestani kommentoin keväällä Kankaanperän vamman vaikutusta pelisuorituksiin pleijareissa, että ei mitään kultauksia ainakaan sen suhteen. Mahtaako olla jotain edelleen, sitä tuossa aprikoin.

Ei minulla ole epäilyksiä Kankaanperän tulemisesta, jos vaan on kunnossa.
 

bulftrik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins, MM, LHC
Keränen hankkii jäähyn Kerholle. Bruun käy kuumana tuomiosta.

Gysbers - Keränen akseli tulossa.. miehet keskustelevat siihen malliin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Saaks nyt haukkuu tuomarit, kun Corsolta jäi selästä taklaaminen viheltämättä ja nyt sitten Bruun läks? Tälleen radion kautta nähtynä ;)
 

Altec

Jäsen
Tapparan maskimies piti Glennin mailasta kiinni puoliminuuttia. Glenn muistuttaa kyllä asiasta tuomaria...
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Hämäläistä vituttaa kun Järvinen yrittää filmata käsien heiluttelulla SaiPalle jäähyä. Toisaalta kieltämättä vähän turhaa Hämäläinen siinä mailaa käytti.
 

Kiikarit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Boston Bruins
Keräsen tykki puhuu taas.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Heh...Lahen hallissa soi "kolmen minuutin muna"...Ipa teki 1-2.
 

Ralph

Jäsen
Michael "Cristiano Ronaldo" Keränen ns. kokee kovia ja ylivoimalle Ilves. Rumasti meni jalat alta kun Antti Bruun lavalla koski kylkeen.

Ja Ronaldo itse iskee maalin. Ottelu on ohi, televisio kiinni.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Peksi toteuttaa vanhaa ohjetta. Peli tasan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös