J.Grönvall
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Pelicans vie 3-2. Taas yv.
Kun et tee paikoista, niin vastustaja tekee. Lukko johtoon.
Melko paska vihellys oli. Tuomarilla käsi pystyyn 2s viiveellä. Mankinen kävikin huutamassa, että "menit ihan huutoon nyt".Heh. Miksei kaikki pelaajat ole jäähyllä, jos tuota Rissasen "kiinnipitämistä" pidetään kriteerinä. Aikas kusessa SaiPa kyllä on.
Pelicans voittaa, nätti maali.
Melko paska vihellys oli. Tuomarilla käsi pystyyn 2s viiveellä. Mankinen kävikin huutamassa, että "menit ihan huutoon nyt".
Veikkaisin Niinimäen olleen osallisena?
Kakkossyöttäjänä. Heitti kolmion läpi toiselle puolelle Redenbachille joka jatkoi kiekon maalin eteen josta Smolenak ohjasi sen maaliin.Veikkaisin Niinimäen olleen osallisena?
Ohan siinä selkee ero, että onko omistaja miljonääri vaiko miljardööri.Tuo oli ihan paras tuo "EI RAHA KIEKKOA!"-lakana vierasjoukkueen faneilta. Jokerithan on aina tunnettu maltillisesta rahankäytöstään...
Ohan siinä selkee ero, että onko omistaja miljonääri vaiko miljardööri.
En mäkään. Sitäpaitsi itse toivon, että Rottenbergi ottaa piakkoin jo Jokerit haltuunsa. Ainahan Jokerit on ollut jonkun yksityisen ihmisen omistama, niin mun mielestä sillon turvallisinta kun ollaan sen luona kenen lompakko on paksuin, mutta silti lompakon paksuudesta huolimatta aina Jokerien mukana.Niin eli miljoonat kelpaa, mutta sen jälkeen laukataan jo liian kovaa? En ymmärrä logiikkaa, mutta eihän minun tarvitsekaan.