On kaverilla hirveä määrä yritystä, mutta jotenkin tuntuu ettei oikein mitään erityistä taitoa, joka tukis paikkaa ratkaisukentissä. Ihan ok laukaus, ei ihmeellistä pelisilmää, ei ole kovin fyysinen. Liike nyt on toki ihan hyvää. Ja työmoraali totta kai.
Dufva meni jäälle huutamaan, kun tuomarit eivät tulleet riittävän lähelle. Varmisti, että kuulevat. Se auttoi, yhtäkkiä ne tulikin ihan Lukon oven viereen.
Tuliko suihkukomennus Dufvan mesoomisesta vai jäälle pullahtamisesta (jota kesti n. kolme sekunttia)? Mitä säännöt sanoo?
Siis Dufva kävi kentällä ja pääs siitä suihkuun ko?
Eikös se ole automaattisesti suihkukomennus, jos valmentaja tulee jäälle? Vai keksinkö tämän nyt ihan omasta päästäni?
Karri Kivelle taas rispektiä. Valavuori yritti repiä jutun juurta noiden junttien lakanasta. Oli Hjalliksellekin soitellut ja oli myötäloukkaantunut.
Valavuori: "Mitä sä päävalmentajana sanoisit jos tommoinen lakana.."
Karri Kivi: "Niin mä oon päävalmentaja ja en lähe kommentoimaan tommoista".
Vitun vittu, sais nyt tuo Donskoi onnistumisia pikkuhiljaa alle. Muuten on kyllä vaarallinen, mutta maalipaikoissa jäätyilee.
Jekimovs on tällä hetkellä vähän turhan pehmeä kaksinkamppailuissa ja ratkaisut päätyvät lähinnä kiekonmenetyksiin. Enemmän odotettiin eli parempaan on pystyttävä.
Mikähän sielä on tilannen Treella. Minulla ei toimi liigan sivut...?
Ei toimi muillakaan. Onkohan jo playoffien aikaan kunnossa tuo tulospalvelu?
Okka.... Samapa tuo jos vain Ilves sielä pelaa, vaikka pöllyttäs savumerkeillä tulokset.