Otteluseurantaketju Liiga La 12.10.2013

• 142 997
  • 553
Tila
Viestiketju on suljettu.

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Jos viittaat eiliseen niin silloin Koho sai Kankaanperän epäonnistuneen purkukiekon lapaan ja siinäkin Kankaanperän avaus epäonnistui, koska Davis huitaisi mailaan oikeaan aikaan.

Juu siihen viittasin mutta oli joku ajatuskatkos, noinhan se tosiaan meni. Toki yhtäläisyytenä tässäkin Davisin karvaustyöskentely, tulee kiire ja Koho paikalla pistämässä kiekkoa sisään.

Kyllä siellä mun mielestä useampiakin jäänyt ottamatta pois ihan molemmin puolin. Tuskin yllättää ketään, kuten ei yllätä sekään, ketkä täällä taas itkevät tuomarilinjasta koko ajan.
Kyllä tuossa on monen mielestä kehityksen kohde ja on se saatanan kumma, kun ei mielipidettään linjasta saa sanoa? Jos aihe pysyy tabuna, niin ihan turha odottaa siihen parannusta. Jos on itse tyytyväinen linjaan voi mun puolesta pysyä taka-alalla. Asiallinen kommentti tuomarilinjasta ei ole itkemistä, sinun kommenttisi tosin on.

Ei mitään henkilökohtaista, mutta nämä "älkää itkekö" -kommentit ärsyttää enemmän kuin itse tuomarilinja.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei ole kivaa, mutta pitihän se pelata Kärppiä. Rahaa tulee, mutta ei tunnu hyvältä. Ei tunnu oikeastaan miltään, kun tietää, että Jokerit tulee tuhoutumaan ja lakkaamaan olemasta Venäjällä. Tervetuloa Helsingin Dynamo.

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Raumalla 4-0

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Nyt tulee näköjään selkään oikein kunnolla. Uusikartano ja 4-0 Raumalla.

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
DAVIS!!! 1-2 samantien! Glenn laukoo ja Davis ohjaa.

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
AUK ja nelja nolla.

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä toi Hari lähti duunaamaan maalin taakse tuossa?!?! Vittu! Jäi sitten maalinedusta ihan tyhjäksi ja aika helppo Uusikartanon nakata siitä maali.

Fordél

Jäsen
No niin Kuopiossa peli nyt poikki ja "neekeri" ajaa maastoauton jäälle luovuttaa sen Jasse Ikoselle. KalPa on tehnyt maalin!

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Maali tuli, mutta ei tunnu miltään.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Jahas, Hardt ohjaa ja Jokerit kaventaa 3-2. Uskotteko kotona, Jokerit tekee kaksi maalia Oulussa!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.