Ilmestyskirjanpitaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Alustipa Poukkula kauniisti tuon maalin
Lupaan lopettaa heti kun tuomaritoiminta on edes jotenkin tasapuolista.
Lupaan lopettaa heti kun tuomaritoiminta on edes jotenkin tasapuolista.
Ei siellä kyllä montaa vaarallista paikkaa ollut kummallakaan, tasaista 5-5 pelissä. JYP pääsi alun jälkeen paremmin mukaan, mutta Kärpät hieman hallitsevampi kokonaisuutena. Jep, niin ne maalit ja tärkeisiin torjuntoihin pystyvä maalivahti vaan näitä pelejä ratkaisee..Mun mielestä Kärpillä selvästi vaarallisemmat paikat myös 55 pelissä. Mutta tehokkuus ratkasee.. ja monasti molkse.
Paskahan Metso oli. Mutta jos ei ole muuta antia palstalle kuin se sama Metsola sulaa jonka kymmenen muuta on jo ehtinyt kirjoittaa, onko pakko kirjoittaa mitään?Pitäisikö siis kaikkien, meidän objektiivisten katsojienkin vetää Tapparalasit silmillä ja sanoa, että ihan hyvin pelas?
-Härskeintä löysäilyä oli Marjamäen maalissa, jos puhutaan kamalasta puolustamisesta, niin siitä oppikirjan sivulle
No se reilu 5 sivua sitä paskaa tuli teiltä objektiivisilta. Sit ei ollutkaan enää asiaa niin paljoo kun Tappara heräs. Kuvastaa hyvin minkälaisella agendalla mennään.Pitäisikö siis kaikkien, meidän objektiivisten katsojienkin vetää Tapparalasit silmillä ja sanoa, että ihan hyvin pelas?
Eli yksi kaatuu ja kukaan muu ei osaa paikata?Niskala kaatui maalin takana kun yritti Marjamakea seurata, siksi silla oli niin paljon tilaa. Harmillinen vahinko mutta en pistaisi loysailyn piikkiin.
Mun mielestä saa näin kirjoittaa jos sitä mieltä on. Enkä ketään kiellä väittämästä vastaankaan, mutta antaa se kirjoittajasta aika typerän kuvan jos väittää vastaan asiasta joka kuitenkin on aika faktuaalinen, eli että olisi pitänyt saada kiinni.Paskahan Metso oli. Mutta jos ei ole muuta antia palstalle kuin se sama Metsola sulaa jonka kymmenen muuta on jo ehtinyt kirjoittaa, onko pakko kirjoittaa mitään?
Oonko mä nyt väärän päivän ketjussa?JJJ in da house. Kemppainen 1-0 (Donskoi)
Keneltä "meiltä"? Ei kaikki ole Tapparaa vastaan vaikka niin kuvittelet.No se reilu 5 sivua sitä paskaa tuli teiltä objektiivisilta. Sit ei ollutkaan enää asiaa niin paljoo kun Tappara heräs. Kuvastaa hyvin minkälaisella agendalla mennään.
Into piukassa jäi se varsinainen tehty maali merkkaamatta :) eli 1-1 tasoituksen se Kemppainen tekiOonko mä nyt väärän päivän ketjussa?