Divarijyrä
Jäsen
Dixon olis voinu tehdä jotain muutakin kun ampua päin Lukon pelaajaa. Tottakai sillon kolisee omissa.
Taas kirosana. Tästä on paha nousta mutta edelleen uskon
Favorin voitti Kärpät
Haha, katkeraa niin katkeraa. Kärpät lenteli kivasti tänään seinille kun pelattiin kunnon playoff lätkää.
Aijaijajjai! Itketkö vielä lisää? :DJyp paskemmalla pelillä ja tuomarin avustuksella voittoon.
Kahvasiko lukko itselleen voiton?!
No eipä täällä palstalla enää mun ymmärrys riitä tajuamaan mikä on läppää (tosta tosin niin oletin vähän). Niin paljon on todella huonoja kommentteja täällä.Jos ei ymmärrä, että ne kommentit oli pilke silmäkulmassa laitettu, niin ei voi auttaa. Joka helvetin kohtaan nyt mitään hymiöitä tungeta.
Aijaijajjai! Itketkö vielä lisää? :D
Ei siinä, hienoja taklauksia, mutta tuo mailankäyttö jotain järkyttävää.
Mä nauran taas sun uskomattomalle itkun määrälle tällä palstalla. Mulla on tapana poistua palstalta tappion tullessa etten suoltaisi samanlaista tavaraa tänne.Huutonaurua Jyp -faneille. Voiton paras puoli, että saa ilkkua vastapuolta.
Kahvasiko lukko itselleen voiton?!
Onnea lukolle :)
Niin. Kyllä sillä mailalla kannattaa huitoa suoraan naamaan, kuten tuossa hetki ennen VOITTOA. Eipä vihelletty, ei.
Pistäkääs Jyppi näädät pronssiotteluun ja me pistetään porkkanat nii saavat itkeä tuomareista siellä keskenään?
Ihanaa!!!!!!!!!! Itkekää kahvaajat, itkekää!!!
Ei helvetti, miks mä seuraan lätkää? JYP-Lukko olisi kyllä aika lailla se hirvein finaalipari, mitä voisin toivoa.
Taas perus, maila Pihlmanin kasvoihin, ei jäähyä koska miksi "taitojoukkue-Kärpät" niin tekisi. Ohhoh mitä paskaa. Sentään saatiin muuten pelata oikeaa playoff kiekko ja tulos .sen mukainen
On se mahdollista. Muistele viime kevättä.
Taas perus, maila Pihlmanin kasvoihin, ei jäähyä koska miksi "taitojoukkue-Kärpät" niin tekisi. Ohhoh mitä paskaa. Sentään saatiin muuten pelata oikeaa playoff kiekko ja tulos .sen mukainen