Kolmas erä alkamassa jo Hämeenlinnassa. Joko taas, HIFK?
Kaikki putket katkeaa aikanaan ;-) Niin ne Kerhonkin nousut päättyi aikoinaan
Miten on mahdollista että Nieminen selviää uranlopetusyrityksestä vain kakkosella?
Vihellyksen jälkeen laidan lähellä taklaa pelaajaa joka ei ole yhtään valmistautunut ottamaan taklausta vastaan. Onneksi ei ollut tuon lähempänä laitaa, ettei oikeasti käynyt vahinkoa.
Niin, Lukon pelaajahan itse luisteli takaperin Lindellin jalkoihin ja näin ollen itse kampitti itsensä. Esa ei tehnyt liikettäkään kampittaakseen Lukkopelurin.Loukkasi vedettyään itse Lukon pelaajan jalalla kumoon, jollen väärin nähnyt.
Paskoillekin paikoille kalliitta, ainakin JyväskylässäJyväskylä ja Hämeenlinna, paljon teillä maksaa keskimäärin liput?
Kyllä sen melkein näkee jo tästä erän alusta, että ei tule tänään mitään nousua.
Ei taida tulla ei, ja kun kyseessä on vielä Hämeenlinna niin ei sieltä ennenkään ole pisteitä juurikaan herunnut.
Meillä eletään vielä dynastian ajassa "välierissä halli täyteen", jos siis haet selitystä noihin alhaisiin katsojalukuihin. Tosin Ilves ei ole ikinä vetänyt yleisöä. Ja juu ne perusliputkin on ylihinnoiteltu.Paskoillekin paikoille kalliitta, ainakin Jyväskylässä
Luulis nyt ihmisten haluavan mennä katsomaan ennalta varmaa voittoa :DMeillä eletään vielä dynastian ajassa "välierissä halli täyteen", jos siis haet selitystä noihin alhaisiin katsojalukuihin. Tosin Ilves ei ole ikinä vetänyt yleisöä. Ja juu ne perusliputkin on ylihinnoiteltu.
3727 ainakin ilmoitettu.Paljonko Raumalla oli yleisöä? Kuvasta päätellen joku 500 https://twitter.com/valohannu/status/552864874909683714/photo/1 ?
3722 katsojaa