Otteluseurantaketju Liiga 4.4.2015 (2. välierät)

  • 57 064
  • 633

Sardion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mun mielestä tuomarit on vetäneet Raumalla hyvin. Molemmille yhdet hieman kevyet jäähyt, mutta tilanteet tulee nopeasti ja tuomarilla on se noin pari sekuntia aikaa päättää, nostaako käden vai ei. Linja on kuitenkin ollut sama molemmille.

Eniten mua huolettaa toi Kankaanperä - Tömmernes -pakkipari, joka vastoin kaikkia odotuksia koomailee koko ajan omassa päässä. Kanki taisi ekassa erässä tehdä enemmän huonoja kuin hyviä ratkaisuja. Luotan kuitenkin siihen, että mitä pidemmälle peli menee sitä enemmän Tapparan vikkeläkinttuiset mikkihiiret tuottavat Lukolle ongelmia, varsinkin kun RD peluuttaa käytännössä kolmea ketjua.
 

McGregor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaiPa
Huikeita välieriä menossa 2 sarjaa niin Ruutu tarjoaa väliaikashowssa jotain Puljujärven pomppulinna tarinaa... missä ammattimaisuus, missä oikeiden asioiden essintuonti ???
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Oli muuten Niemiseltä taas aika mukava poikkari Metsolan kaulan seutuville Kankaanperän yritettyä omaa maalia

Ja toisessa hidastuspätkässä nosteli mailalla Metson kasseja, melkoista maskipelaamista.
 

EMS78

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllähän Jyp hyvää peliä on pelannut. 5-5 -pelissä ollut lähes koko ajan veturin paikalla, mutta Donskoi ja ylivoimat. Jyp pelaa kykyjensä ylärajoilla, mutta jos ei riitä, niin ei riitä.

No siinä tapauksessa me katotaan eri peliä. JYPillä vaikeuksia päästä omalta alueelta pois, vaarallisia hyökkäyksiä ei saada luotua, laukaukset tulee todella kaukaa ja menee pääosin maalista ohi, kiekko menetetään hyökkäysalueella muutaman syötön jälkeen...Oon nähny tuhat kertaa parempaa JYPiä tällä kaudella.
 

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tulipa tuosta Hännikäisestä mieleen kaveria katsellessa, että jos meillä on JJJ, niin onhan se tuo Hännikäinen (Löfman, Tuppurainen) kyllä kans jäätävä ketju. Toivottavasti se Allu on jo maanantaina takasin askissa niin nähdään tämänkin ketjun huikeaa peliä vielä tällä kaudella. Hännikäinenkään ei kauaa Suomessa pelaa jos meno on tuommosta
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Donskoi näköjään syttyy pleijareissa vasta välierä -vaiheessa. Herra on kanukimpi kuin yksikään kanukki kummassakaan po -pelissä. MVP
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Saa nähdä herääkö Kärppien muutkin ketjut tänä keväänä, voi tulla vastustajalle kylmää kyytiä jos herää. Toivottavasti ei Pyörälälle käynyt pahemmin.
 

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt meni Kärppäjäähyjä 1-2 kyllä ohi tuomareiden. Jälkimmäisen olis voinu ainakin viheltää pois
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
No siinä tapauksessa me katotaan eri peliä. JYPillä vaikeuksia päästä omalta alueelta pois, vaarallisia hyökkäyksiä ei saada luotua, laukaukset tulee todella kaukaa ja menee pääosin maalista ohi, kiekko menetetään hyökkäysalueella muutaman syötön jälkeen...Oon nähny tuhat kertaa parempaa JYPiä tällä kaudella.

Olen edelleen sitä mieltä, että Jyp pelaa hyvin. Jos vastustaja on noin paljon parempi, niin ei siinä auta kuin Gretzky ja Lemieux, jos edes heistä kumpikaan.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei ole paljon Palolaa näkynyt tänään.
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miks tuo Nutivaara on noin hyvä? Sehän on ihan poika vielä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös