Otteluseurantaketju Liiga 4.4.2015 (2. välierät)

  • 56 750
  • 633

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Mun veikkaus on että Osku Grönman tekee seuraavan Lukon maalin vaikka väkisin
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Tai yksikään hitsari väitä, että tuomarit pilasi koko lyhyeksi jääneen Ässäkauden...

Eä. Me tehtiin se ihan itse. Lukko, tavoilleen uskollisena, ei myy itseään halvalla, vai mitenkäs ne RTK-vitsit meni? Harvoin tuomarit koko kautta sentään pilaa - se on Atte Pentikäisen homma se.
Mutta joo. Kyllä nyt on aikasta... tuomarointia ottelussa.

Ja lisäksi on ikävä Dixonia.
 

Valumato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kokkolan Hermes, KalPa
Jaa, tämäkin otteluseurantaketju muuttui sitten kommentaattorinseurantaketjuksi. Ennen jatkoaikoja sai jopa pelitilanteista lukea, mutta ilmeisesti ei Lukko - Tappara pelissä mitään tapahdu niin olkoon
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikös tuo ikänsä puolesta olisi ihan nuorisokaartia tuossa joukkueessa?

Siihen en ota kantaa, mutta tuo allekirjoituksessasi mainittu Niinimaa saa kyllä vahvan kilpailijan Grönmanista, mitä siis kommentoinnin tasoon ja objektiivisuuteen tulee. On se ihan ymmärrettävää, että kommentaattori kannattaa jompaa kumpaa joukkuetta, mutta ainakin näin puolueettomana katsojana alkaa jo vituttaa.

Mielestäni Tappara on ollut toisessa jatkoerässä hallitsevampi osapuoli, olkoonkin, että ei ylivoimalla saanut oikein mitään aikaiseksi. Tulisi nyt jo se ratkaisu, ei jaksaisi taas erätauon vertaa odottaa. Loukkaantumisriskin luulisi myös kasvavan melkoisesti, kun väsyneet äijät antavat kaikkensa. Toisaalta noin ne legendat syntyvät.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Osku on mun suosikki. Montakohan kliimaksia Oskulla on ollut?
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Lisätään vielä, että Virtas-Jonne on muuten turvallaan tosi herkästi kokoon nähden. Luulisi ison miehen pysyvän pystyssä.

Raumalla on kyllä upea meininki. Kudos.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Siihen en ota kantaa, mutta tuo allekirjoituksessasi mainittu Niinimaa saa kyllä vahvan kilpailijan Grönmanista, mitä siis kommentoinnin tasoon ja objektiivisuuteen tulee. On se ihan ymmärrettävää, että kommentaattori kannattaa jompaa kumpaa joukkuetta, mutta ainakin näin puolueettomana katsojana alkaa jo vituttaa.
Jannemaa sentään yrittää olla näennäisesti objektiivinen, mutta tekee sen kyllä helvetin huonosti. Osku ei edes peittele tätä Lukkolaisuuttaan millään tavalla. Eipä asia minua sinänsä haittaa, ihan hauskaahan tuo on.

Siellähän se Osku taas oli vauhdissa kun Lukolla oli pientä painetta. "Nyt siitä". Toivon Lukon voittoa koska halua kuulla tuleeko Oskulta joku spontaani JESS-huuto sieltä.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Lukon pitkällisen painostuksen jälkeen Osku melkein teki voittomaalin pitkällä "uuuuooojoooihhhh" -äännähdyksellä. Lopulta pyörityksen tasaannuttua Osku päästi "iiiik" -äänen, kun Tappara pääsi pitkästä aikaa kiekkoon kiinni.
 

Rara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Liigan historiassa kotijoukkue ei ole kertaakaan voittanut yli 100 min ottelua. Siinä mielessä Lukon aika käy vähiin.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Jesse Virtanen näytti uusimpia tulppeja oman maalin edessä. Minä annan 9,2 pistettä, vähän horjuntaa oli nähtävissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös