Vanhapuuma
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Mun veikkaus on että Osku Grönman tekee seuraavan Lukon maalin vaikka väkisin
Eikös tuo ikänsä puolesta olisi ihan nuorisokaartia tuossa joukkueessa?Mun veikkaus on että Osku Grönman tekee seuraavan Lukon maalin vaikka väkisin
Onhan tolla ikää 40v.Eikös tuo ikänsä puolesta olisi ihan nuorisokaartia tuossa joukkueessa?
Tai yksikään hitsari väitä, että tuomarit pilasi koko lyhyeksi jääneen Ässäkauden...
Eikös tuo ikänsä puolesta olisi ihan nuorisokaartia tuossa joukkueessa?
Eli olisi.Onhan tolla ikää 40v.
Jannemaa sentään yrittää olla näennäisesti objektiivinen, mutta tekee sen kyllä helvetin huonosti. Osku ei edes peittele tätä Lukkolaisuuttaan millään tavalla. Eipä asia minua sinänsä haittaa, ihan hauskaahan tuo on.Siihen en ota kantaa, mutta tuo allekirjoituksessasi mainittu Niinimaa saa kyllä vahvan kilpailijan Grönmanista, mitä siis kommentoinnin tasoon ja objektiivisuuteen tulee. On se ihan ymmärrettävää, että kommentaattori kannattaa jompaa kumpaa joukkuetta, mutta ainakin näin puolueettomana katsojana alkaa jo vituttaa.
Mouhijärveltä ei lopu. CAMAAN!!Kohta pitää jonkun juosta siwaan, kivikylästä loppuu kalja
Meinaa tulla joka kerta housuihinsa kun Lukko hyökkää.Osku on mun suosikki. Montakohan kliimaksia Oskulla on ollut?
Ei tarvi. Pää on jo pimeänä. Minulla ja Oskulla. Me ollaan sielunveljiä.Pistäkää se kuva pimeeksi. Ehditte paremmin kuuntelemaan Oskun huutoja.
Eikös tuo ikänsä puolesta olisi ihan nuorisokaartia tuossa joukkueessa?