Otteluseurantaketju, Liiga 30.1.2015

  • 22 376
  • 227

EMS78

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onnittelut KalPalle. Eipä tarvinu KalPan ihmeitä tehdä kun JYP ei pystyny hyödyntämään paikkojaan.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
3 Pistettä Jyväskylässä. ei ois uskonu...
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuomarit olivat siinä mielessä hereillä, että Metsola itse lähti pelaamaan kiekkoa, kun HIFK:n pelaaja oli jo tulossa siihen kovaa vauhtia.
Epäsuorastihan minä noin asian tulkitsin. Filmiä siinä ei silti ollut.

Palola nro 18.
 

janitee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
2-1 pisteet jäi Lahteen. Kaikki kunnia voittajalle ja hyvin tsempanneelle Tepsille.
 

EMS78

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
3 Pistettä Jyväskylässä. ei ois uskonu...

JYP oli voittanu kaks edellistä peliä, joten nyt oli aika hävitä. JYP ei harrasta kolmen pelin voittoputkia.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Huikeaa tämä Hifkin maalintekopeli, viimeisessä neljässä matsissa kolme maalia ja ne kolme tulivat samaan peliin!

Mitäs TPS oli taas romahtanut?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alle kahden viikon sisään neljäs "nollapeli" HIFK:lle. Silti pitkästä aikaa näkyi vähän valoa tunnelin päässä.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tärkeä voitto Tapparalle. Alku oli jälleen hiukan nihkeä, mutta joukkue ei enää niistä lannistu vaan nostaa tasoaan kun tarvitsee. Voiko käyttää perinteisen reenikortin vai mistä alkujen tahmea liike mahtaa johtua?

HIFK:llä oli paikkansa, mutta Metsola oli jälleen mies paikallaan. Erikoistilanteet toimivat jälleen varsin kelvollisesti.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Täytyy kyllä sanoa, että Törmänen on fiksu ja hyvän ulosannin omaava mies. Olen lopen kyllästynyt katselemaan näitä rautakorpi-mörököllejä, jotka tappion jälkeen murjottavat naama rutulla.
 

jussi61

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tapola ei kyllä haastatteluissa vakuuta. Nytkin vingutaan tuomarien tekemisistä, vaikka minusta tuomarit onnistuivat melko hyvin.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Elkins tosiaan tiputti hanskat.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tapolalta kritiikkiä tuomareille mm. Metsolaa koskeneesta tilanteesta. Olen itse sitä mieltä, että tuossa ei jäänyt väistämiseen juurikaan mahdollisuutta.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tapolalta typerää kitinää. Suikkanen sen sijaan järjen mies.
Kyllä. Kuten Suikkanen sanoi, aitiosta näkee eri tavalla kuin pelin jälkeen videolta. Siitä huolimatta 10min käytöskymppi meni ohi.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tämäkin on totta. Pohjoisamerikkalaisen pelaajan oletus oli, että tästä kontaktista seuraa mylly, mutta eihän sellainen ole täällä tapana.
Kyllä ja kymppi jäi saamatta. Periaate asioita.
Tosin Elkins ei ole täällä ensimmäistä kauttaan, kai nuokin jotain vielä oppii?
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Elkins tosiaan tiputti hanskat.

Vahingossa putosivat.

Olen itse sitä mieltä, että tuossa ei jäänyt väistämiseen juurikaan mahdollisuutta.

Metsola puppeloi kiekon kanssa ensin maalin takana ja kääntyi sitten takaisin. Ei ihme, että Hirvonen törmäsi kun Metsola koukkasi takaisin kiekolle. No, onneksi Tapparan jätkät ymmärtää, että maalin taaksr mennään aina täysillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös