Voin olla väärässäkin, mutta viivavedoillekin on paikkansa.Mitä peliä katsot?
HIFK on saanut ainakin 3-4 hyvää laukausta maalintekosektorilta. Parempia nuo ovat kuin viivavedot vaikka toki jokainen kuti voi sisään mennä jos oikein toivoo...
Voin olla väärässäkin, mutta viivavedoillekin on paikkansa.Mitä peliä katsot?
HIFK on saanut ainakin 3-4 hyvää laukausta maalintekosektorilta. Parempia nuo ovat kuin viivavedot vaikka toki jokainen kuti voi sisään mennä jos oikein toivoo...
Onko nuo useasti nähdyt roikkukiekot keskialueelle normaalia HIFK:n pelinrakentelua vai johtuuko vastustajasta? Olin käsittänyt, että Törmänen suosisi kiekollista pelityyliä, mutta vanhat kunnon norsukiekot jäivät mieleen jo viime vierailulla.
HIFK:n erä tämä ensimmäinen, mutta alkaa olemaan jo aika tuttua, että Tapparan on heikoimmillaan alussa.
Kyllähän 1.erä KalPan erä oli. JYPillä omalla alueella huolimatonta peliä aika ajoin, ei voi kehua.
Oli JYPillä toki pari ok paikkaa, mutta oman alueen peli oli huonoa ja liikaa annettiin avaimia KalPalle.
En sitä kieltäny ettei erä ois ollu KalPan, vaan mun mielestä JYP ei ollu niin huono kuin mitä annettiin ymmärtää.
Minun mielestä JYP oli huono. Ja 2.erä alkoi samaa jamaa, eli KalPa vie. Chiodo vei taiston Rajaniemeä vastaan 100-0, katsotaan miten Tarkki korjaa vai korjaako.
Lahdelta hyökkäyspään jäähy, vittu mitä paskaa.
No ei sentään :DValitettavasti Tarkista ei ole apua hyökkäyspäässä, kun pitäis hyvistä paikoista pistää kiekko reppuun.