Otteluseurantaketju Liiga 3.3.2015

  • 53 405
  • 573

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vitut ole mitään auki, vähän nyt luottoa siellä. Kerho on ihan pihalla pelistä ihan neppailu ja kävelyvauhdilla tuolla ja Ässät pelaa tosissaan. Kaksi ihan hirveetä flaksimaalia ja Saroksella kymmenkunta ihan huippupelastusta on ainoat mitkä on saaneet lukemat siedettäviksi. Ei ole Kerholla mitään palaa.
Tämä. Vähän enemmän luottoa nyt siellä Porissa. Ei tuo meidän perseilylauma mitään saa oikeasti aikaiseksi. Saisivat muka 2-3 maalia vielä tehtyä? Hah.
 

traktor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, VPS ja Suomen maajoukkueet
Sport pelasi maalipaikoissa taitavasti. Hifk jatkoi paineistamista. Sport puolustaa ja käy välillä kylässä. Jännä kolmas erä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tää ei ole kyllä eka kerta kun Ässien kannattajat alkaa uliseen tän kauden sulamisista, mutta kun ei toi Kerho ole tullut takaa rinnalle kuin sillon joskus loka-marraskuun taitteessa. Sen jälkeen ei ole edes ollut koskaan mitään kirivaihdetta, vaan enemmänkin ihan täyttä neppailua ja pelin loppumisen odottelua. Todennäkösemmin Ässät laittaa tänään kas kaappia lisää kuin Kerho tekee kaksi.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
On tuo meidän 16v. Robin Salo aivan huikea. Kolmas liigapeli ja ottaa jo vastuuta. Suurin vaasalaislahjakkaisuus ikinä. Onneksi nostettiin jo tälle kaudelle liigaan pelaamaan.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Bluesilla menee yritys yli, eikä keskitytä oikeisiin asioihin. Erän alku ratkaisee paljon, Lukon neljäs maali olisi ehkä liikaa. Jos seuraavan tekee Blues, niin voittokin on lähellä.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Ai saatana mä rakastan tota Lindelliä, siinä sai Vihko tuntea hiukan kovuutta.

Makin rakastan! Helvetin hieno nahda kun siella joku pelaa kuin mies! Nuori jatka ja suuri tulevaisuus edessa. Haastetteluistakin selviaa, niin paakoppa on kunnossa ja hieno mies kaikin puolin. Arvostan.

Liedeksen tilanteesta, niin mies oli paa munissa ja huonessa asennossa. Ei rangaistavaa. Hyvittely jaahy oli aika paska juttu.

Saros on Kerhon MVP. Ilman Sarosta Kerho olisi Sportin kanssa taistelemassa jumbo paikalla. Kerhon puolustus on koko kauden ollut arpapelia. Jos joku laskisi gamesavereita, niin voin lyoda vetoa, etta Juusella olisi kaksinkertainen maara niita seuraavana tulevaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
”Cogito, ergo sum” (latinaa: ”ajattelen, siis olen [olemassa]”) on René Descartesin filosofinen lausuma, josta on tullut länsimaisen rationalismin kulmakivi. Descartes halusi filosofiassaan epäillä kaikkea ja etenkin aistihavaintoja järjestelmällisesti. Kuitenkin hän tuli siihen tulokseen, että kaikesta huolimatta yksi asia on varma: vähintään subjektin henkisen minän, ajattelevan mielen, on oltava olemassa, koska jokinhan epäilee aistien antamaa todistusta. (Wikipedia).

On hienoa, että lätkä herättää tunteita. Siksihän matseissa käydään ja joukkueita fanitetaan. Itse asiassa se, että minua vituttaa kuin pientä majavaa tuo HIFK:n räpellys, on positiivinen tunne ja todiste olevani mitä suurimmassa määrin olemassa.

Kiitos HIFK tästä filosofisesta tuokiosta. Taitan lähteä koiran kanssa nauttimaan jäätävän tihkun ja rankemman puoleisen lounaistuulen antamasta tunne-elämyksestä seuraavaksi. Vielä kun joku potkisi munille.
 

Kiikarit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Boston Bruins
On kyllä jännä kun itse meinasin just tulla kitisemään miten paljon Ilves tökkii ja hieroo naamaa jokaisen vihellyksen jälkeen. Värilasit on hieno asia.

Selkeesti kyllä Ilves vie peliä fyysisyydellä. KalPastahan ei siihen ole vastaamaan. Ainoa keino olisi päästä karkuun luistelemalla, mutta eipä onnistu nyt sitten sekään.
Yleensä kun veskalla on kiekko hallussa vihellyksen tullessa niin mikkihiiret tökitään molarin kimpusta pois. Tätä olen kyllä nähnyt ipalaisten tekevän mutta jokainen torikokous näistä tilanteista on kyllä taas kerran ollut kalpalaisten aloittamaa. Menee siihen mukakovistelun piikkiin kun taklauspeliin ei vain kyetä vastaamaan
 

Ribals

Jäsen
Ainakin tosta kokonaisesta Lukko-Blues-pelistä (joka on Pro2-peli) toiselta erätauolta. Jos siis Ruutua tilaat. Pisti kyllä ihan hyvää tylytystä, aika kaukana perusjargonit.
Olen tällä hetkellä paikanpäällä Ässät - Kerho pelissä, no koitan sen jostain jälkeenpäin kaivaa.

Ihan hyvä, että näyttää tunnetta. Perus kanukki siis, voitosta taistellaan joka ilta ihan sata lasissa.
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Maxwell karkuun. Oulussa rankkipotku. Ei maalia.
 

Belsebuubi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Niiralanmonttu, United
Sport oivaltanut homman oikein. Äijää jäähylle ja leipoo 3-0 jostain ylimielisestä poikittais-syötöstä
 

Altec

Jäsen
Mikähän taktinen oivallus on SaiPalta se, että Spina ei pelaa 3.erän ekoja vaihtoja? Sama tapahtui Ilvestä vastaan lauantaina, sattumaa?
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Toivonen oma maali. Ei näin. 2-1.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös