Oliko se Konttinen, joka antoi KARMEAN harhasyötön Boycelle vai-kuka-se-oli? Jos oli, niin vittuun noin surkeat pelaajat.
Viihdyttävä ja vauhdikas peli Kuopiossa. KalPa on tosi hyvä hyökkäyspäässä, mutta Jyp iskee hyvin vastahyökkäyksistä.
Kasperi tuhlannut kolme paikkaa jo. Kubalik on muuten ehkä kaikkien aikojen tuhlailija KalPassa maalintekopaikkoihin nähden. Mutta on se silti tärkeä roolipelaaja taitojoukkueessa.
Kärpillä on nyt asennetta vähän löytynyt. Kyllä tuo Huml on kova - melkein menee samaan kastiin Kamesin kanssa. Huikea pelimies!
Eipä ole tänään Ässistä juuri vastusta. Todella pitkiä pyörityksiä Ässien päädyssä on useita. Kärpät jyrää joka ketjulla ja Ässillä vain Niemen ketju saa jotain välillä aikaiseksi. Lindell on kyllä hyvä pelaaja, vaan ei ehkä ihan Liigan kovin niin kuin usein olen kuullut hehkutettavan.
Nyt en kyllä yhtään ymmärrä, mitä tarkoitat. Johtuu ehkä siitä, että olen nauttinut muutaman oluen. Tai sitten jostain muusta.Heh! Sitten ihmetellään, ettei Ilves yritä vahingoittaa vastustajiaan. Mikäs se yks tilanne taannoin oli, kun Ilves torppasi JYP-pelaajan? kentältä?
Jep, lähinnä aiheuttaa myötähäpeää kun pelikatkot ovat aivan liian lyhyitä tuommoisille. Usko pois et ole ainoa kanssani, joka on asiasta samaa mieltä. On tuota jo kritisoitu.
Nyt en kyllä yhtään ymmärrä, mitä tarkoitat. Johtuu ehkä siitä, että olen nauttinut muutaman oluen. Tai sitten jostain muusta.
Vaikka Kärpät on jyrännnyt niin silti enemmän Ässien vaisuutta. Minun papereissa aika moni ulkomaalainen menee Kamesin ohi ja Huml on ehdottomasti yksi niistä. Itse asiassa Huml on ykkönen tällä hetkellä.