Otteluseurantaketju Liiga 28.2.2015

  • 32 916
  • 351

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Toinen erä oli siis melkein identtinen ensimmäisen kanssa. Kuraa, oksennusta. Udekin tietää haastattelussa tilanteen. helvetin läpsyttelyä.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Oliko se Konttinen, joka antoi KARMEAN harhasyötön Boycelle vai-kuka-se-oli? Jos oli, niin vittuun noin surkeat pelaajat.

Viihdyttävä ja vauhdikas peli Kuopiossa. KalPa on tosi hyvä hyökkäyspäässä, mutta Jyp iskee hyvin vastahyökkäyksistä.

Kasperi tuhlannut kolme paikkaa jo. Kubalik on muuten ehkä kaikkien aikojen tuhlailija KalPassa maalintekopaikkoihin nähden. Mutta on se silti tärkeä roolipelaaja taitojoukkueessa.


joo, iso ikävä on JuTia ja Halosta niin päästäisiin eroon noista Seppälästä ja Konttisesta. Tältä kaksikolta pitäisi kyllä minuutit saada todella vähiin.

Kasperin ja IFK:n Husson itseluottamus meni kyllä nuorten kisoissa ihan kuralle. On se harmi kun Jortikka pystyy pilaamaan pelimiesten loppukauden.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärpillä on nyt asennetta vähän löytynyt. Kyllä tuo Huml on kova - melkein menee samaan kastiin Kamesin kanssa. Huikea pelimies!

Eipä ole tänään Ässistä juuri vastusta. Todella pitkiä pyörityksiä Ässien päädyssä on useita. Kärpät jyrää joka ketjulla ja Ässillä vain Niemen ketju saa jotain välillä aikaiseksi. Lindell on kyllä hyvä pelaaja, vaan ei ehkä ihan Liigan kovin niin kuin usein olen kuullut hehkutettavan.

Vaikka Kärpät on jyrännnyt niin silti enemmän Ässien vaisuutta. Minun papereissa aika moni ulkomaalainen menee Kamesin ohi ja Huml on ehdottomasti yksi niistä. Itse asiassa Huml on ykkönen tällä hetkellä.
 

traktor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, VPS ja Suomen maajoukkueet
Sport siirtyi sitten kuskin paikalle toisessa erässä. Edelleen Blues puolustus keskustaan pääs pari kolme kertaa vapaasti liukumaan. Ratkaisuyritykset on sitten huonoja mikä myös taululla näkyy. Hienoa huomata, että Sport pystyy haastamaan taidokkaampia joukkueita kuten niin monta kertaa aikaisemmin. Ens vuonna sitten laitetaan sitä kiekkoa häkkiin vielä eri tahtiin. Salolle pari kertaa löysempää pelaamista omissa. Seuraavaksi Sportin yv:llä Salo vaan viivalle. Sport pelaa kunniakkaasti loppuun asti.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
On tuo Spårtin YV vaan aivan järkyttävää paskaa!!! Miksi haetaan ja haetaan. Sen jälkeen vielä haetaan ja etsitään sitä Bertrandia, vaikka ei olisi edes jäällä?

No, kertoo aivan kaiken tuo viimeiset 10 ottelua ja 2% osumatarkkuus. Voi vittu että mä kärsin.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ari Vallinin kauden paras peli? Arskaa monesti haukutaan ja onhan se yleensä aina pihalla, mutta se kannattaa muistaa, että yksi syy siihen pihalla olemiseen on se, että ukko pääsee pelaamaan silloin kun pääsee. Viime aikoina on päässyt, mutta aina ei ole. Kyllä se vaikuttaa "tatsiin".
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toinen erä oli Sportilta parempi, nyt näytti jo että ne siellä kabinetissa ehkä tehtiin oikea päätös ku tämmönen mestiskööri nostettiin liigaan harjottelee. SaiPaa vastaan pelatussa matsissa yritin vittuillakseni lanseerata Sportin nevareimmasta kentästä jotain ilmiötä, mutta tää Tallberg-Henritius ja joku kolmas onkin oikeesti aika näppäriä veijoja. Bluesin maalilla ku ois joku kökömpi kaveri ni vois peli olla vaikka tasan, mut ku Laurikainen pelaa aika perkeleen hyvin ni se on vielä 2-0 espoolaisille.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Heh! Sitten ihmetellään, ettei Ilves yritä vahingoittaa vastustajiaan. Mikäs se yks tilanne taannoin oli, kun Ilves torppasi JYP-pelaajan? kentältä?
Nyt en kyllä yhtään ymmärrä, mitä tarkoitat. Johtuu ehkä siitä, että olen nauttinut muutaman oluen. Tai sitten jostain muusta.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jep, lähinnä aiheuttaa myötähäpeää kun pelikatkot ovat aivan liian lyhyitä tuommoisille. Usko pois et ole ainoa kanssani, joka on asiasta samaa mieltä. On tuota jo kritisoitu.

Joo. Ei siinä, täyttä komediaa oli ekan lahjakortin jako, täti joka voitti ei ees tajunnut että sille puhutaan ni vieressä istuva rillipää otti kortin, ja mykkänä toljotti kaukaisuuteen kun emäntä yritti puhutella ja kysellä jotain pelistä.
 

MENTALSPORT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kyllä taas hyvin sport taistelee mutta onhan tolla koko joukkueella aika jäätävä apina selässä. Kauhee duuni ja mistään ei mee edes tuurilla. Blues varjelee kyllä hyvin omaa maalia. Salolta muutama huonompi suoritus yhteen vaihtoon mutta muutoin mennyt ihan ok :) kiviranta on ollut taas loistava, samoin Brennan. Sama hööki 3 erään niin jos saatais kavennusta aikaan. Mikä tolla Liivikillä on ku käy aika kuumana kokoajan vaikkei mitään erikoista koko ottelussa oo ees tapahtunu ja oma joukkue johtaaki vielä?
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Jos ei Pexi löydä lääkettä ilveksen taklauspeliin niin käy taas kalpaten.
 

retiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vaikka Kärpät on jyrännnyt niin silti enemmän Ässien vaisuutta. Minun papereissa aika moni ulkomaalainen menee Kamesin ohi ja Huml on ehdottomasti yksi niistä. Itse asiassa Huml on ykkönen tällä hetkellä.

On kyllä Ässät ollut vaisu. Kamesin ohi nyt ei minun kirjoissa ole kukaan mennyt, eikä hevin mene. Makuasioista voi aina kiistellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös