Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Sinne meni Bluesin varma mestaruus... pelataanko Espoossa viellä ensi kaudella lätkää? Hallitkin ovat jo valmiiksi homeessa...
Onhan niillä se uusi halli tulossa sinne Baronan viereen :DSinne meni Bluesin varma mestaruus... pelataanko Espoossa viellä ensi kaudella lätkää? Hallitkin ovat jo valmiiksi homeessa...
Et valehtele et, tasainen peli tänään(kin) ollut. Kärpät ollut parempi viimeistelyssä.En mielestäni hirveästi valehtele, jos sanon, että halvalla sai kärpät voiton, olematta yhtääm parempi. Maalit osaavat kyllä tehdä, kun on paikka, saipa ei.
Vahalahden poissaolo näkyi tänään vahvasti Lukon ylivoimapelaamisessa. KalPa pelasi energisen 1. erän. Lukko vei 2. erän nimiinsä, mutta on otettava huomioon, että KalPa otti neljä jäähyä tähän erään. Näistä Lukko ei tehnyt kertaakaan. 3. erässä Lukko ei saanut juuri mitään aikaan ja KalPa teki kaksi maalia.Toivottavasti Vahalahden poissaolo näkyy negatiivisesti Lukon pelissä ja KalPa pystyy hyödyntämään ison kaukalon edut.
SaiPa yhtä peliä vailla lomilla. Eipä oikein vastusta ole tuosta pikkuseurasta.
Tottahan palstaveli KalleS puhuuHyvä, että ollaan annettu niin kova vastus et saa lukea näitä.
Tottahan palstaveli KalleS puhuu
Se on sinun mielipiteesi. Voit olla oikeassa tai sitten et.Ja minä en usko, että Kärpät juhlii mestaruutta.
En minäkäänJa minä en usko, että Kärpät juhlii mestaruutta.
#vainnäätäfanikommentitSaiPa yhtä peliä vailla lomilla. Eipä oikein vastusta ole tuosta pikkuseurasta.
Se on sinun mielipiteesi. Voit olla oikeassa tai sitten et.
Onhan niillä se uusi halli tulossa sinne Baronan viereen :D
Näköjään joku huomasi viittauksen.Moi Bubi!
Ja minä en usko, että Kärpät juhlii mestaruutta.