Kyllähän Lukko enemmänkin pitää Kärppiä pilkkanaan tuolla.Lukolta aivan selviytymistaistelua.. Ja millon tuolla patulla yleisössä loppuu happi?
Kärppien hyökkääjä rynnii veskarin alueen läpi maalivahdin takaa, osuu Zapolskiin ja melkein irrottaa vielä maalinkin paikaltaan. Eikö näistä ole ollut tapana viheltää jäähy maalivahdin häirinnästä?
Kyllähän Lukko enemmänkin pitää Kärppiä pilkkanaan tuolla.
Oliko Sport yv mielestäsi sitten oikein?Mitä toi Peltonen filmaa tuola, ei jumankauta mikä pelle :D No minä jo ajattelin, että jos tuosta Tappara yv:lle niin huh huh..
Meinaatko? Ei minun silmiin ainakaan.
Kyllä meinaan. Aivan jäätävää tukkimista Lukolta keskialueella ja omalla maalilla. Ei mitään jakoja tehdä maalia.Meinaatko? Ei minun silmiin ainakaan.
Ei välttämättä ollut, meni ohi tuo tilanne, koska keskityin lähinnä katsomaan mitä Peltoselle muka tapahtui / tönäisikö joku häntä.Oliko Sport yv mielestäsi sitten oikein?
Sportin hyökkääjä työnsi tilanteen ollessa täysin ohi Bonsaksenin Peltosen päälle. Peltonen veti jurkat ja Bonsaksen otti kaulasta kiinni. Mielestäni oikea tuomio olisi ollut keskialueen aloitus.Ei välttämättä ollut, meni ohi tuo tilanne, koska keskityin lähinnä katsomaan mitä Peltoselle muka tapahtui / tönäisikö joku häntä.
Mun silmiin ainakin pitää Kärppiä pilkkanaan. Aikalailla Lukko tekee Kärpät aseettomiksi ja ohjaa Kärppien hyökkäyksiä pois tekosektoreilta, Tietty mulla on sinikeltaset lasit.Meinaatko? Ei minun silmiin ainakaan.