Itse työnsi päänsä kohti Kankaanperän kättä, pään kuitenkaan liikkumatta ja Kankaanperän työntäessä kädellään kypärän päästä?
Siinä ei kyllä Kankaanperä sitä kypärää päästä vetänyt. Näin katsoin hidastuksesta. Katsopa sinäkin uudestaan. Voi olla, että olen väärässä, mutta näin mielestäni.
Ei saanut Tappara koko erässä mitään aikaiseksi. Noinkohan alkaa paukut loppumaan? Ja kyllä siinä ainakin yks paikka oli JJJ:llä, mutta Kepu veti seinille.Eipä saanut Kemppaisen ketju mitään aikaiseksi tasakentällisin, noinkohan alkaa paukut loppumaan?
Ylivoimalla sitten tonttia oli. Jäähyhän oli perin kevyt aiemmin nähtyihin verrattuna. Mutta mitenkäs tuo kypäräsääntö nyt meni? Olisiko Donskoille kuulunut kakkonen, kun nosti kypärän, eikä lähtenyt heti pois?
Mutta mitenkäs tuo kypäräsääntö nyt meni? Olisiko Donskoille kuulunut kakkonen, kun nosti kypärän, eikä lähtenyt heti pois?
Graniittia nääs on kädetHauska kuriositeetti: Marjamäki saa olla kaukalossa aika rauhassa. Ei kukaan edes yritä taklata,tietävät varmaan olevansa itse nurin siinä vaiheessa. Harmi, ettei Masi pysty sitä hyödyntämään.
Sitä vastaava paikka oli Peltolalla, samalla tuloksella. Yksi ohjuri sen lisäksi, mutta vähissä oli. Mielestäni Tappara sai Donskoilta huomattavanbusein kiekon helposti pois, kun vertaa aiempaan.Ei saanut Tappara koko erässä mitään aikaiseksi. Noinkohan alkaa paukut loppumaan? Ja kyllä siinä ainakin yks paikka oli JJJ:llä, mutta Kepu veti seinille.