Otteluseurantaketju Liiga 24.2.2015

  • 49 575
  • 469

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Otetaan positiiviset asiat Nordikselta:
1. Husso ei saa änärisopparia. (Harmi, että se sokeiden työpajatoiminta loppui.)
2. Ulkona sataa jäätävää tihkua. Voisi olla tulva tai maanjäristyskin.
3. Bisse ja jekku maksaa vain 16,50. Hintahan voisi olla vaikka 192,30.
Katto ettei sada sisälle, seinät että ei tuule ja julkisilla pääsee ees jotkut kotiin ;)
 

EMS78

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Perrin tekee maalin oman maalin takaa!! :)

Perrin tänään 1+2. Joo, ihan turha äijä JYPiin. Vai mitä Tyni?!?
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Kiitos Blues, HPK häviää jatkoajalla. Korhonen teki.
 
Kaksi syöttäjää tuohon Korhosen maaliin??? Kaverin ensimmäisen vedon maalivahti torjuu ja irtokiekkoon pääsee HPK:n pakki ensiksi. Korhonen riistää kiekon ja laittaa sen maaliin...
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Siis
Otetaan positiiviset asiat Nordikselta:
1. Husso ei saa änärisopparia. (Harmi, että se sokeiden työpajatoiminta loppui.)
2. Ulkona sataa jäätävää tihkua. Voisi olla tulva tai maanjäristyskin.
3. Bisse ja jekku maksaa vain 16,50. Hintahan voisi olla vaikka 192,30.

Siis oikeesti bisse ja jekku 16.5? Sairasta...tuskin montaa myydään, ei Hesassakaan kaikki ansaitse 5000e+...
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Jos nyt ei vitsailtais näistä kun ihmisen hengestä ilmeisesti oikeastikin kyse.

Nordis on onneksi matsipäivänä yksi Helsingin parhaista paikoista saada sairaskohtaus. Lääkäri (useampikin) on paikalla nopeasti, ambulanssi on paikalla ja sairaalaan ajaa kolmessa minuutissa.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Hirsolle olisi kuulunut syöttö vaikka olisi ollut vain yksi syyttäjä.

Kyllä, siihen maaliin kyllä syöttäjät merkattiin ihan oikeutetusti koska kiekko ei ollut HPK:n pelaajan hallussa missään vaiheessa.

Tuo mun mukahauska kommentti vain liittyi siihen lainaamaani viestiin ja Hirson historiaan, en mä edes tiennyt että Hirso oli kentällä tai sitä maalia syötti ennen kuin näin maalikoosteen.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kyllä, siihen maaliin kyllä syöttäjät merkattiin ihan oikeutetusti koska kiekko ei ollut HPK:n pelaajan hallussa missään vaiheessa.

Tuo mun mukahauska kommentti vain liittyi siihen lainaamaani viestiin ja Hirson historiaan, en mä edes tiennyt että Hirso oli kentällä tai sitä maalia syötti ennen kuin näin maalikoosteen.

Hirso kävi tässä joku peli sitten kotimatsissa puhumassa itseltään syöttöpisteen pois. Tilanne oli kyllä kyllä sinänsä silloin ihan selvä, ihan muille miehille ne syötöt siihen maaliin kuuluikin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös