Otteluseurantaketju Liiga 21.3.2015 (2. puolivälierät)

  • 49 184
  • 475

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuskin Zaborsky edes huomasi Metsolan liukuvan vastaan keskittyessään syötön vastaanottoon. Voihan näissä toki olla tarkoitushakuisuuttakin, mutta jotenkin uskon edelleen siihen, että pelaajat pyrkivät ensi sijassa maalintekoon vastustajan maalivahdin vahingoittamisen sijaan.
Otti kontaktin kiekottomaan vastustajaan, joka sattui tällä kertaa olemaan maalivahti. Ihan oikea tuomio oli 2 min estäminen. Onhan se pelaaja mailastaankin vastuussa, vaikkei hampaita olekaan tarkoitus suusta tiputtaa. Tänään tosin vain Tappara on saanut näistä jäähyn, HIFK ei edes siitä korkeasta mailasta, jonka jälkeen Erkinjuntin kypärä lensi päästä.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Totta kai pelaajat pyrkivät maalintekoon, mutta tässä kontakti näytti täysin harkitulta.

Huvittavaa kun kaikki näkee pelin omien värilasiensa takaa. Mun värilasit ei nähnyt mitään tahallista ja mun mielestä Zabo ei huomannut kun Metsola tuli alueeltaan ulos ja osui samoille raiteille.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Kunnon myllyt loppuun, HYVÄ!
 

Altec

Jäsen
Voi, kun ei kestä Kärppäpelaajien pää, oi ei. Nyyh
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Kärpät hakee asetelmia tiistain otteluun. En ihmettele. Jotain pitää keksiä ennakkoon vahvempaa joukkuetta vastaan. (vitsi)
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Huvittavaa kun kaikki näkee pelin omien värilasiensa takaa. Mun värilasit ei nähnyt mitään tahallista ja mun mielestä Zabo ei huomannut kun Metsola tuli alueeltaan ulos ja osui samoille raiteille.

Itse katselen tätä ilman värilaseja mutta muutoin toki mielipiteeni on vain minun mielipiteeni.
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä oli Marjamäeltä selvää käskytystä, kun nelosen ja vielä Valliinin Arskankin komensi viimeiseen vaihtoon. Oli se
 

Pawe87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ura, Hermes
Tää oli hyvä herätys Kärpille. Ilmaseks ei saa mitään vaan kaikki pitää ansaita. Saipa oli hyvä ja ansaitsi voittonsa. Lopun kähinät kyllä olivat todella hyvät ja saa odottamaan seuraavaa kohtaamista.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Loistavaa, nyt ei kumarreltu ja herrasmiehistelty!
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Ensin Hullu-Huml käytöskymppi ja sitten vielä loppuun Suoranta & co meni ottamaan pataan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös