Jep, en mä sitä, mutta kunhan ilmoitin mitä näin.No miksi ihmeessä se maila pitää siihen nostaa? Korkea maila kuin korkea maila.
Ylläri, Kärpät voittaa.
Kaikki ei ehdi ja jotkut tulevat kiroilemaan sinne, kunnes hänet asiallisesti hiljennetään. Nämä on näitä. Tunne on perseestä.Tampereella ei moisia järjestetä, vaan media haastattelee valmentajia ja pelaajia erikseen koppikäytävällä. Kaikki valmentajat eivät aina haastateltaviksi ehdi...
Tarkki maaliin, niin meillä on joka pelissä mahdollisuus voittaa. Karhusella tulee liikaa näitä uinahduksia, vaikka muuten onkin hyvä. Kaksi pistettä lämmittää aina Nordikselta.Sebastian Aho hoitaa kaksi pinnaa Kärpille. Ihan ok, vaikka kolme pistettäkin oli kyllä otettavissa. Nyt nämä toisen erän perseilyt pitää saada pois.
Kiilholma kilahtaa lopussa, mutta muutoin Ässien loppu taisi olla täysin hengetön.
Nojoo toki näinkin. Karhunen on pelannut nyt kyllä ehkä hieman liikaa, osansa toki siinäkin että Tarkilla ollut erilaisia vammoja. Nyt vaan tasaisempaa peluutusta, niin ei tässä hätää.Tarkki maaliin, niin meillä on joka pelissä mahdollisuus voittaa. Karhusella tulee liikaa näitä uinahduksia, vaikka muuten onkin hyvä. Kaksi pistettä lämmittää aina Nordikselta.
Kilahtaminen on kyllä lievää liioittelua, hengetöntä paskaa koko peli.
Mieluummin mielestäni vaikka sitten raivoamista kuin kopissa piilottelua. Tosin kyllähän muuallakin joskus lähetetään lehdistötilaisuuteen kakkosvalmentaja.Kaikki ei ehdi ja jotkut tulevat kiroilemaan sinne, kunnes hänet asiallisesti hiljennetään. Nämä on näitä. Tunne on perseestä.
Jajaa. Olen kyllä ihmetellyt perusteita tuolle Riksmanin tavalle nostaa maila blokaamaan karvaajaa. Miksei vaan tule itse vastaan kuten kaikki muut, vaan tarjoaa mahdollisuutta ilmaiseen kakkoseen?Jep, en mä sitä, mutta kunhan ilmoitin mitä näin.
Peli oli käytännössä ohi. Hyvä haku oli Nurmelta kyllä.Jajaa. Olen kyllä ihmetellyt perusteita tuolle Riksmanin tavalle nostaa maila blokaamaan karvaajaa. Miksei vaan tule itse vastaan kuten kaikki muut, vaan tarjoaa mahdollisuutta ilmaiseen kakkoseen?
Jajaa. Olen kyllä ihmetellyt perusteita tuolle Riksmanin tavalle nostaa maila blokaamaan karvaajaa. Miksei vaan tule itse vastaan kuten kaikki muut, vaan tarjoaa mahdollisuutta ilmaiseen kakkoseen?
Tuskin Nurmi tuota huomasi. Katse kiekossa ei välttämättä huomaa valkoista mailaa sivussa.Toimiiko oikeasti ympäri kenttää sääntö, että kyttäilee mahdollisia mailoja ja luistelee oman päänsä niihin? Aivan saatanan uuno vihellys munattomilta tuomareilta kun ensin koko peli vedetään siten että mitään ei vihelletä. Puolin ja toisin kiekottomia saa sitoa ja hakata ihan surutta, kaikesta muusta rikkomisesta puhumattakaan. Mutta onneksi tämä laastarileuka haki Riksmanin KORKEAN MAILAN pois.
Toimiiko oikeasti ympäri kenttää sääntö, että kyttäilee mahdollisia mailoja ja luistelee oman päänsä niihin? Aivan saatanan uuno vihellys munattomilta tuomareilta kun ensin koko peli vedetään siten että mitään ei vihelletä. Puolin ja toisin kiekottomia saa sitoa ja hakata ihan surutta, kaikesta muusta rikkomisesta puhumattakaan. Mutta onneksi tämä laastarileuka haki Riksmanin KORKEAN MAILAN pois.
Pelaaja on aina vastuussa mailastaan. Turha syyttaa nurmea.