Otteluseurantaketju Liiga 15.3.2015 (2. Lomarengas -kierros)

• 129 314
  • 1 050

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Generous on ollu enemmän selällään ku luistimilla. Tyrväinen ottanu silmätikuksi ja Gene-Matin tasapaino on kokenut yllättäen inflaation :)

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Komea kuolema Åstenilta, toki typerä veto Välimaalta. Suikkanen tylytti Åstenin uimahypyn hyvin.

Saisinko tästä tarkemman kuvailun?

Mistään en löydä toimivaa striimiä ja olen tämän ketjun varassa.

Viimeksi muokattu:

ilu

Jäsen
Täytyy ihmetellä kun tuollaista ämmäsukellusta pitää hienona suorituksena, jonka Åsten teki. Mutta typerä reagointi silti Välimaalta, nyt jos joskus on pakko pitää pää kylmänä.

Täytyy kyllä ihmetellä Välimaan reagointiakin. Pää ei ilmeisesti kestänyt puhtaan taklauksen alle jäämistä ja kosti sitten lyömällä kaksin käsin takaraivoon.

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Tampere pelin ohjaajalle vähän valoja päälle; peli käynnissä niin voisi näyttää kuvaa jäälle kuvaavista kameroista. Taputukset kuuluu kyllä äänestä, ei niitä tartte erikseen kuvata :)

retiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viihdyttävää tämä Ilves-HIFK sarja. Tyrväinen on pelannut itsensä Generousin painajaisiin, Åsten rottailee ja playoffkiekko on täällä jälleen. Toivottavasti jatkuu tähän malliin!

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Saisinko tästä tarkemman kuvailun?

Mistään en löydä toimivaa striimiä ja olen tämän ketjun varassa. Saa ilman muuta vinkata, mikäli joku on onnistunut löytämään sellaisen, joka ei herjaa, että Channel is offline.

Åsten taklasi vaihtoon menevää Välimaata, jonka jälkeen Välimaa antoi vähän yläselästä vauhtia kädellä ja Åsten kuoli puolen sekunnin viiveellä jäähän.

Skeleton Crew

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PHI, BMG
Dumarit antaneet selvän viestin Tampereella: "ei oman käden oikeutta"

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sulla ei oikeasti ole mitään fiksua annettavaa tähän ketjuun, mene pois.
Meinaatko että olen jotenki väärässä? Minun mielestä hyvin olennainen huomio pelin kannalta, kun yksi teidän "kovimmista" pakeista on täysin kontallaan Tyrväisen käsittelyssä, katsoppa vain vielä se kostautuu pelissä kun Gene-Matti ei olekaan paikallaan.

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihme itkuja täällä taas kun siellä pelataan hyvää pleiofflätkää. Molemmat jengit taklaa, pelaa jälkipelejä ja pientä asiaankuuluvaa pikkusikaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy