Miten ihmeessä Taipalus saa tuosta ainoan jäähyn?
Täällä on jo osa IFK faneista unohtanut "brändinsä" ja nää pellehypyt ja muut filmaamiset on "vitun siistejä" =D =DRotta-Åsten vetää vuoden kuolevat joutsenet...Edustaa hienosti ns. "stadilaista kovuutta"...vai miten se meni :)
Rotta-Åsten vetää vuoden kuolevat joutsenet...Edustaa hienosti ns. "stadilaista kovuutta"...vai miten se meni :)
Komea kuolema Åstenilta, toki typerä veto Välimaalta. Suikkanen tylytti Åstenin uimahypyn hyvin.
Täytyy ihmetellä kun tuollaista ämmäsukellusta pitää hienona suorituksena, jonka Åsten teki. Mutta typerä reagointi silti Välimaalta, nyt jos joskus on pakko pitää pää kylmänä.
Kenelle muulle olisi pitänyt viheltää?
Tyrväinen alistaa vuorostaan.
Sulla ei oikeasti ole mitään fiksua annettavaa tähän ketjuun, mene pois.Generous on ollu enemmän selällään ku luistimilla. Tyrväinen ottanu silmätikuksi ja Gene-Matin tasapaino on kokenut yllättäen inflaation :)
Miks harmittais? Ihan Hifk:n näköistä touhua.Harmittaako se?
Saisinko tästä tarkemman kuvailun?
Mistään en löydä toimivaa striimiä ja olen tämän ketjun varassa. Saa ilman muuta vinkata, mikäli joku on onnistunut löytämään sellaisen, joka ei herjaa, että Channel is offline.
Samat sanat kuin eilen teille, käykää ruokkimassa poronne jos teillä maalaisilla ei ole järkevää annettavaa tähän ketjuun.
Ei taida pää kestää?Sulla ei oikeasti ole mitään fiksua annettavaa tähän ketjuun, mene pois.
Meinaatko että olen jotenki väärässä? Minun mielestä hyvin olennainen huomio pelin kannalta, kun yksi teidän "kovimmista" pakeista on täysin kontallaan Tyrväisen käsittelyssä, katsoppa vain vielä se kostautuu pelissä kun Gene-Matti ei olekaan paikallaan.Sulla ei oikeasti ole mitään fiksua annettavaa tähän ketjuun, mene pois.