Otteluseurantaketju Liiga 15.3.2015 (2. Lomarengas -kierros)

  • 128 618
  • 1 050

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Voi vaan kuvitella miten kamalaa tätä peliä ois katsoa, jos en olisi (lähes) puolueeton.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Rask koikkelehti kuin Bambi kevätjäillä
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Rask tai Mustonen ratkaisee.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Koittakaa nyt pojat laittaa matsi poikki ennenkuin mun iltavuoro loppuu. Duunit loppuu klo 22.30. Mukavasti mennyt iltavuoro matsia kuunnellessa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tuli tässä mieleen että jokin tässä nyt on väärin kun Formula 1 - kauden aloituskisan puolessavälissä / Räikkösen keskeytyksen jälkeen nukahdin, mutta nyt tätä peliä ei vaan voi keskeyttää sen takia että pitäisi mennä nukkumaan.

Ja kyseessä lomarengaskierros jonka kumpaakaan joukkuetta en varsinaisesti kannata.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olin muuten katsomassa sen ennätyspelin v. 2001 HIFK-Ilves, joka oli sen 124 minuuttia ja risat. Luultavasti Ilveksen kannattajat eivät muista parista viimeisetä jatkoajasta mitään, sen verran niitä juomia oli nautittu ennen peliä ja lukuisilla erätauoilla. Nikko ratkaisijana siiloin, Raipe taisi syöttää.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Ihan kuin naisten lätkää katsoisi :) Sen verran hidasta on peli nyt.
 
Suosikkijoukkue
HIFK

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
hah, myös ilves puukäsimoodissa (Välimaa). MAraton tehnyt tehtävänsä
 

Stigu

Jäsen
Olin muuten katsomassa sen ennätyspelin v. 2001 HIFK-Ilves, joka oli sen 124 minuuttia ja risat. Luultavasti Ilveksen kannattajat eivät muista parista viimeisetä jatkoajasta mitään, sen verran niitä juomia oli nautittu ennen peliä ja lukuisilla erätauoilla. Nikko ratkaisijana siiloin, Raipe taisi syöttää.
Samoin minä. 2 kertaa olen Hakametsässä ollut, enkä toista kertaa mene. Tästä pelistä: Juuso Salmi ratkaisee.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olin muuten katsomassa sen ennätyspelin v. 2001 HIFK-Ilves, joka oli sen 124 minuuttia ja risat. Luultavasti Ilveksen kannattajat eivät muista parista viimeisetä jatkoajasta mitään, sen verran niitä juomia oli nautittu ennen peliä ja lukuisilla erätauoilla. Nikko ratkaisijana siiloin, Raipe taisi syöttää.

Muistetaan hyvin, koska tarjoilupisteistä loppui olut.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Ihan kuin naisten lätkää katsoisi :) Sen verran hidasta on peli nyt.

Toisaalta ihmekös tuo jos peliä on pian 120 minuuttia takana. Jäähyjä voisi tuomarit puhallella noista kahvoista.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Paratanen pirteä, mutta ei syötä kenellekään ikinä

Itsekin olen kirjoitusvirheistäni päätellen ihan finaalissa linkkuveitsenä
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Polak tulee ratkaisemaan
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös