ketjuruletti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- yks jengi Stadista
Tässä vaiheessa iltaa voidaan kenties olettaa että alaikäiset katselijat ovat jo nukkumassa."Kulli... Kessel laukoo!" :)
Tässä vaiheessa iltaa voidaan kenties olettaa että alaikäiset katselijat ovat jo nukkumassa."Kulli... Kessel laukoo!" :)
Tai Tepon Miihkali?Tän pelin ratkasee joku Miikhalin Teppo.
Sebastian Waheeb"Asplund lyllertää kiekon HIFK:n puolustusalueelle."
Hyviä kielikuvia. Kuka tämä selostaja onkaan?
Juu ei ole inhimillistä tällainen piina.Voi vaan kuvitella miten kamalaa tätä peliä ois katsoa, jos en olisi (lähes) puolueeton.
Rask tai Mustonen ratkaisee.
Samoin minä. 2 kertaa olen Hakametsässä ollut, enkä toista kertaa mene. Tästä pelistä: Juuso Salmi ratkaisee.Olin muuten katsomassa sen ennätyspelin v. 2001 HIFK-Ilves, joka oli sen 124 minuuttia ja risat. Luultavasti Ilveksen kannattajat eivät muista parista viimeisetä jatkoajasta mitään, sen verran niitä juomia oli nautittu ennen peliä ja lukuisilla erätauoilla. Nikko ratkaisijana siiloin, Raipe taisi syöttää.
Olin muuten katsomassa sen ennätyspelin v. 2001 HIFK-Ilves, joka oli sen 124 minuuttia ja risat. Luultavasti Ilveksen kannattajat eivät muista parista viimeisetä jatkoajasta mitään, sen verran niitä juomia oli nautittu ennen peliä ja lukuisilla erätauoilla. Nikko ratkaisijana siiloin, Raipe taisi syöttää.
Ihan kuin naisten lätkää katsoisi :) Sen verran hidasta on peli nyt.
Mitenköhän tänä iltana?Muistetaan hyvin, koska tarjoilupisteistä loppui olut.