Otteluseurantaketju Liiga 14.3.2015 (1. Lomarengas -kierros)

  • 37 064
  • 416

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän on toi Atte Pentikäinen mun ihon alla, koska iso mies ei taida osata tehdä muuta kuin olla tilanteissa kolmantena pyöränä räksyttämässä.
 

Madfexx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mukavat pikku torikokoukset tuli vielä loppuvihellyksen jälkeen :)
Jaahas, Zaborskya ajellaan metrin irti laidasta selkään, pilli ei soi. Ilves hyötyi illan löysästä tuomarilinjasta kyllä merkittävästi, mutta parempi sen voiton sitten kuitenkin vei.
Ei muuten ajettu selästä. Zaborsky itse kääntyy sivuttain selkä päin vastustajaa ja ajaa päin, mutta lentää itse päin laitaa kuin leppäkeihäs.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilves sai lopussa odotetusti otteen, kun IFK pelasi kolmella ketjulla käytännössä koko pelin. Nykopin ja Elkinsin loukkaantumiset satumainen onni Ilvekselle. En muista kautta, että oltaisiin kärsitty loukkaantumisista näin paljon. Koko peli vituttaa, ei ole mitään palaa jatkossa jos Elkins ja Nykopp isommin rikki
 

ilu

Jäsen
Ei muuten ajettu selästä. Zaborski itse kääntyy sivuttain selkä päin vastustajaa ja ajaa päin, mutta lentää itse päin laitaa kuin leppäkeihäs.

Siis Zaborsky oli selkä kohti vastustajaa ja lensi taklauksesta päin laitaa, mutta taklaus ei ollut selästä? Kai tuossa joku logiikka jossain kohtaa on.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvin kestettiin, vaikka jouduttiin kolmella ketjulla vetämään ja samat äijät pelasi joka toista vaihtoa. Ei Ilveksellä oikeastaan ollut mitään jakoa edes. Ei päässyt maalipaikoille.
 

Madfexx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siis Zaborsky oli selkä kohti vastustajaa ja lensi taklauksesta päin laitaa, mutta taklaus ei ollut selästä? Kai tuossa joku logiikka jossain kohtaa on.
Zaborsky kääntää itse selän vastustajaa päin juuri ennen kontaktia ja koittaa itse ajaa vastustajaa päin selkä edellä (niin idioottimaiselta kuin tuo kuulostaakin). Ihan perusasioita, ettei taklaustilanteessa käännetä selkää vastustajalle, saatika sitten koiteta vielä taklata selkä edellä. Katso tilanne uudelleen videolta - ihan selkeä juttu.
 

ilu

Jäsen
Zaborsky kääntää itse selän vastustajaa päin juuri ennen kontaktia ja koittaa itse ajaa vastustajaa päin selkä edellä (niin idioottimaiselta kuin tuo kuulostaakin). Ihan perusasioita, ettei taklaustilanteessa käännetä selkää vastustajalle, saatika sitten koiteta vielä taklata selkä edellä. Katso tilanne uudelleen videolta - ihan selkeä juttu.

Ilmeisesti itsekin ymmärrät miten erikoiselta näkemyksesi tilanteesta kuulostaa. Laidan vieressä taklaus Zaborskya selkään ja siitä pää edellä laitaan. Selkeä juttu, kuten itsekin sanot.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Ilmeisesti itsekin ymmärrät miten erikoiselta näkemyksesi tilanteesta kuulostaa. Laidan vieressä taklaus Zaborskya selkään ja siitä pää edellä laitaan. Selkeä juttu, kuten itsekin sanot.

Herätys nyt. Zabo yritti tehdä ns. "Kronwallit" mutta Kivistöä vastaan ei oikein voimat riittäneet. Ihan oma syy, sanois Nikke Lignell.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Huomenna Ilves voittaa, vaikka Törmänen itkisi itsensä uneen. Mutta voi luoja tuota Ilveksen yv-pelaamista...
 

anonima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei ihan lähteny Muuli ja Tyrvis. Huomenna sitten mennään:-D

Jos Muuli on Micke-Max, niin suorastaan toivon, että Tyrväinen pieksee sen huomenna. Muutoin pelin taso ei päätä huimannut, mukavasti oli tunnetta. Huomenna Ilves vie, kolmannessa voi sitten käydä miten vaan.
 

Lhutuur

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jari Levonen haista vittu!!
Jos Muuli on Micke-Max, niin suorastaan toivon, että Tyrväinen pieksee sen huomenna. Muutoin pelin taso ei päätä huimannut, mukavasti oli tunnetta. Huomenna Ilves vie, kolmannessa voi sitten käydä miten vaan.
Mikäs Tampereen junttia noin paljon Åstenissa korpeaa?
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Jos Muuli on Micke-Max, niin suorastaan toivon, että Tyrväinen pieksee sen huomenna. Muutoin pelin taso ei päätä huimannut, mukavasti oli tunnetta. Huomenna Ilves vie, kolmannessa voi sitten käydä miten vaan.
Eiks sun pitäs olla sen Hakametsän koppikäytävän toisen pään jengin kannattaja? Ite en vastaavassa tilanteesa koskaan toivo Narreille mitään menestystä. Ja sitten tiedoksi, kohtahan sä saat ihailla Åstenin otteita ihan livenä omasta fanikatsomostasi... hyvä että nyt jo studaa:-D:-D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös