Kaukosäädin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves 365 ja Real Madrid
Metsola lyö kilvellä Tyrväistä. Sääntökirjan mukaan ulosajo, tuomareiden tuomio - ei mitään. :D
Metsola lyö kilvellä Tyrväistä. Sääntökirjan mukaan ulosajo, tuomareiden tuomio - ei mitään. :D
Huonoa oli ylivoima, mutta vastassa myös sarjan toiseksi paras alivoima.On tuo hirveetä tuo Ilveksen yv. AV helppoa Tapparalle
Ottelun selkeä kulminaatiopiste.
Jos tuolla kokoonpanolla mennään loppukausi, niin ei varmasti pysytä kymmenen joukossa. Tilanne ei onneksi ole aivan niin synkkä, sillä tänään sivussa olleista kenenkään kausi ei tietääkseni ole kokonaan ohi.Helppoa. Vaikea nähdä että Ilves saisi pidettyä top10 sijoituksen, yksi helpoimmista voitoista mitä olen nähnyt.
Helppoa. Vaikea nähdä että Ilves saisi pidettyä top10 sijoituksen, yksi helpoimmista voitoista mitä olen nähnyt.
Ehkä se, että kolmanteen erään lähdettäisiin 1-4 eikä 0-4 takaa-ajo-asemasta? Siitä kun olisi maalin tehnyt niin olisi voinut saada momentumin jne. Ja jos Tappara olisi saanut maalin tehtyäkin niin mitä sitten, 0-4 tai 0-5 tappioasemasta tasoihin ja voittoon nouseminen vaatii pienen ihmeen ja silloin se ihme voi ihan yhtä hyvin olla viisi maalia kuin neljäkin.Mikähän mahtoi olla ideana ottaa maalivahti pois 4-0 tilanteessa? Ettei vain Tuokkolalla ollut 5-0 tulosvedossa, sillä mitään järkevää syytä maalivahdin pois ottoon ei tuossa tilanteessa ollut. Näkisin, että SM-liigan pitäisi antaa valmentajille jotain sanktioita siinä vaiheessa, kun he yrittämällä yrittävät saada vastustajalle lisää maaleja?
Omiin silmiini vaikuttaisi siltä että raisiolainen kyttä (bongattu profiilisivulta) on hitusen katkera jostakin. Onko mahdollisesti kusahtanut joku veto vai mistähän moinen epäilys Tuokkolaa kohtaan? Kyllä mä ainakin koutsina keksisin pari-kolme-neljäkin hyvää syytä veskarin poisottamiseen 4-0 tilanteessa kun matsia on pelattu 36 minuuttia ja risat ja omalle jengille on tulossa ylivoima. Joskus pitää koittaa vaikka se epätoivoista onkin.Mikähän mahtoi olla ideana ottaa maalivahti pois 4-0 tilanteessa? Ettei vain Tuokkolalla ollut 5-0 tulosvedossa, sillä mitään järkevää syytä maalivahdin pois ottoon ei tuossa tilanteessa ollut. Näkisin, että SM-liigan pitäisi antaa valmentajille jotain sanktioita siinä vaiheessa, kun he yrittämällä yrittävät saada vastustajalle lisää maaleja?
Omiin silmiini vaikuttaisi siltä että raisiolainen kyttä (bongattu profiilisivulta) on hitusen katkera jostakin. Onko mahdollisesti kusahtanut joku veto vai mistähän moinen epäilys Tuokkolaa kohtaan? Kyllä mä ainakin koutsina keksisin pari-kolme-neljäkin hyvää syytä veskarin poisottamiseen 4-0 tilanteessa kun matsia on pelattu 36 minuuttia ja risat ja omalle jengille on tulossa ylivoima. Joskus pitää koittaa vaikka se epätoivoista onkin.
Sori nyt vaan, mutta pisti vaan silmään kun Jypin ja Pelicansin suosikkijoukkueikseensa ilmoittava henkilö noin kirjoitti...