Hah, DNA:n matka-tv:n kautta pyörii matsi niin tuli varmaan minuutin myöhemmin minulle tämä maali. :)Flames tasoittaa numeroiksi 3-3! Hudler laittaa Campbellin jaloista riparin hyllylle.
Niin tuli normaalista Gamecenteristäkin, mitähän kautta nämä oikein pyörii.Hah, DNA:n matka-tv:n kautta pyörii matsi niin tuli varmaan minuutin myöhemmin minulle tämä maali. :)
Nyt lopetan tän ketjun seuraamisen kun vielä kelaillaan 3-3 - maalia kun näen tämän..Upshall hattuilee 4-3
Nyt lopetan tän ketjun seuraamisen kun vielä kelaillaan 3-3 - maalia kun näen tämän..
Teude eiköhän toi vaihto tule jos tähän erään vielä 4-4.
Tämän takia tälle kaudelle tuli hankittua HS eikä GCL:ää.
Joo toi Matka-TV streamaa sitä DNA:n omaa tv-lähetystä, joten siinä tuo n. puolen minuutin viive verrattuna tv-kuvaan on kaiketi ihan normaali, ja sama taitaa päteä Gamecenteriinkin? Mutta jännä homma että joissain nettilähetyksissä ei ole käytännössä ollenkaan viivettä.Niin tuli normaalista Gamecenteristäkin, mitähän kautta nämä oikein pyörii.
Mikael 1+4, Markus 2+1. MaG ei tässä pelissä ole pisteille yltänyt, joten eroa tuo kaksi pistettä. Pelejä ennen tätä iltaa Mikaelilla 12 ja Markuksella 4, joten 1/3 Makella pelejä verrattuna Mikkeen. Jospa vielä nuorempi G tässä pelissä pisteille yltäisi ja ottaisi ratkaisijan viitan.Markus Granlund on muuten enää pisteen päässä Mikaelista tämän kauden pinnoissa, mutta taitaa pelejä olla jotain puolet siitä mitä Mikellä?
Itse asiassa Makke merkittiin myöhemmin kakkossyöttäjäksi tuohon Hudlerin maaliin, joten MaG:n saldo 2+2 tältä kaudelta :)Mikael 1+4, Markus 2+1. MaG ei tässä pelissä ole pisteille yltänyt, joten eroa tuo kaksi pistettä. Pelejä ennen tätä iltaa Mikaelilla 12 ja Markuksella 4, joten 1/3 Makella pelejä verrattuna Mikkeen. Jospa vielä nuorempi G tässä pelissä pisteille yltäisi ja ottaisi ratkaisijan viitan.
Mikael 1+4, Markus 2+1. MaG ei tässä pelissä ole pisteille yltänyt, joten eroa tuo kaksi pistettä. Pelejä ennen tätä iltaa Mikaelilla 12 ja Markuksella 4, joten 1/3 Makella pelejä verrattuna Mikkeen. Jospa vielä nuorempi G tässä pelissä pisteille yltäisi ja ottaisi ratkaisijan viitan.