Mahtavaa huomata kun Jarkko vetää ylilyönnin niin nämä saatanan kesälomalaiset jullit ryömivät saman tien koloistaan huutelemaan tänne entisen rakkautensa perään.
Mutta Ruudun älypieru oli siinä että lähti ylipäätään tuossa tilanteessa taklaamaan koska tuomarit olisivat voineet viheltään tiukasti tulkiten myös kakkosen estämisestä.
Hauska huomata että Jokereiden kannattajat on ainoat jotka on sitä mieltä että tuo taklaus olis ollut korkeintaan 2min arvoinen. Muiden seurojen kannattajat ihan eri mieltä.
Mutta Ruudun älypieru oli siinä että lähti ylipäätään tuossa tilanteessa taklaamaan koska tuomarit olisivat voineet viheltään tiukasti tulkiten myös kakkosen estämisestä.
Mahtavaa huomata kun Jarkko vetää ylilyönnin niin nämä saatanan kesälomalaiset jullit ryömivät saman tien koloistaan huutelemaan tänne entisen rakkautensa perään.
Nähdäkseni n. 80-90% meistä, mukaan lukien minä, ovat tuominneet Jaken perseilyn.
Hauska huomata, kuinka paljon täällä on jyväskyläläisiä jeesustelijoita. Pisteet myös ehdottomasti kriittisille näätäkannattajille, jotka vielä eivät ole ymmärtäneet kesänviettoon lähteä. Se Salomäkihän kärsi hirveän oikeusmurhan, kahdesti. Taklaus oli typerä, sitä ei voi kiistää.
Olen osittain samaa mieltä. Jokerit on luisteluvoimaltaan parempi joukkue, MUTTA ei saa mustaa verkkoon. sikäli mikäli muulla ei ole väliä kuin maaleillaMä tulin ainakin kommentoimaan matsia ja olen tässä geimissä btw. Ilmalan paukapäiden puolella. Mun mielestäni Jyp ei ole niin hyvä, että ansaitsisi 3-0 johdon
Olen osittain samaa mieltä. Jokerit on luisteluvoimaltaan parempi joukkue, MUTTA ei saa mustaa verkkoon. sikäli mikäli muulla ei ole väliä kuin maaleilla
Mikä Hahlia vaivaa????
Siinäkin sarjassa oli paikkoja laittaa matsit selväksi paljon aiemmin, kun se yleensä tehtiin.
Jaha on se kumma ettei täällä saa kommentoida peliä muut kuin Jokeri tai JYP fanit.