Mietsuslav
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Haha, HPK. Nyt pää kylmänä ja ajatukset pronssipeliin.
Joku Jari Keihänen käy kuumana.
Joku Jari Keihänen käy kuumana.
Minkäs takia Valtonen ei saanut kakkosta rynnättyään päin Chiodoa? Ai niin, Chiodo ei heittänyt yhtä näyttävää volttia kuin Riksman. Ja miksi veskari joutuu itse ojentajaksi?Miksu00 kirjoitti:Kärpät tasoittanut. Hieno passi Aaltoselta Sahlstedtille, Jaakolalle myös syöttöpiste.
HPK:lla on juuri niin kovat paineet kuin saattoi odottaa. Ei tule mitään tuolla pelillä. Nyt Jokerit vain pää kylmänä ja puolustuspeli kunnossa niin se on siinä. Jokerit on pelannut tänään juuri sellaista vapautunutta ja hyvää hyökkäyspeliä mitä odotin. HPK taitaa jäädä välierissä kokonaan ilman tasakentäällisin tehtyä maalia. Nyt on jo pelattu yli 10 täyttä erää ja yksi erä enää jäljellä.Micco! kirjoitti:Ei kestä Kerhon kasetti enää. Turha itkeä tuomaria, selviä tilanteita molemmat. Energia menee vääriin asioihin nyt.
julle-jr kirjoitti:Minkäs takia Valtonen ei saanut kakkosta rynnättyään päin Chiodoa? Ai niin, Chiodo ei heittänyt yhtä näyttävää volttia kuin Riksman. Ja miksi veskari joutuu itse ojentajaksi?
Eiköhän Chiodolle yhdet joutsenet riitä pelissä. (Ridan jäähy)julle-jr kirjoitti:Minkäs takia Valtonen ei saanut kakkosta rynnättyään päin Chiodoa? Ai niin, Chiodo ei heittänyt yhtä näyttävää volttia kuin Riksman. Ja miksi veskari joutuu itse ojentajaksi?
Tadu kirjoitti:Valtonen ei tainnut rynnätä päin Chiodoa. Chiodo ryntäsi päin Valtosta.
Euran Jussi kirjoitti:Eipä voi Levosen tuomioista muuta sanoa kuin "Mikä teitä porilaisia oikein vaivaa".
Siinä missä jokerit saa pelata playoff kiekkoa otetaan HPK nollatoleranssilla
Ai niin, Lappalainen ajoi päin Riksmania ja Valtonen päin kiekkoa.julle-jr kirjoitti:Minkäs takia Valtonen ei saanut kakkosta rynnättyään päin Chiodoa? Ai niin, Chiodo ei heittänyt yhtä näyttävää volttia kuin Riksman. Ja miksi veskari joutuu itse ojentajaksi?
Euran Jussi kirjoitti:Eipä voi Levosen tuomioista muuta sanoa kuin "Mikä teitä porilaisia oikein vaivaa".
Siinä missä jokerit saa pelata playoff kiekkoa otetaan HPK nollatoleranssilla
Bumen sukellus myös mainittavan arvoinen Uusivirran jäähyssä. Heleposti kaatuu.Daespoo kirjoitti:EI JUMALAUTA! Viuhkolan sukellus oli taas kyllä Oscar-tasoa, maila hipaisi kylkeä ja SAMANTIEN kaveri menee polvilleen. Vittu tätä menoa.
Väitätkö, että Valtonen ei osunut Chiodoon tilanteessa jossa Chiodo kuumeni?Mietsuslav kirjoitti:Ai niin, Lappalainen ajoi päin Riksmania ja Valtonen päin kiekkoa.
Osui se hieman, muttei lähellekään niin paljon, että tuosta mitään ojennusta olisi pitänyt antaa. Chiodo taisi enemmän purata kiukkua omien pakkien saamattomuudesta, kun ei kukaan tunnu saavaan Valtosta kuriin.julle-jr kirjoitti:Väitätkö, että Valtonen ei osunut Chiodoon tilanteessa jossa Chiodo kuumeni?