Ei vaan näin pk-seudulla asuvaa Tappara fania naurattaa tuo hypetys mikä narrien ympärillä pyörii - kuitenkaan kukaan ei uskalla kriittisesti kirjoittaa mistään vaikka mestaruuksia on tasan yksi vuoden 97 jälkeen. Siksi sitä osaa olla vahingoniloinen :)Oisko tosiaan aika kääntää takkia? Kummasti kiinnostaa Jokereiden peli enemmän vaikka Tapparakin pelaa samaan aikaan.
Ehkä te ultrashenkiset nöösit ajattelette noin, mutta kaikki meikäläisen tuntemat ihmiset, jotka puhuvat hurreista, tarkoittavat ruotsalaisia.Svedu se on, vaikka sillimausteessa paistais. Sen sijaan sun joukkue on hurrien, vaikka rapurasvassa paistais.
Sweattille kyseenalainen jäähy, radiosta nähtynä puhtaasta taklauksesta istumaan.
Tainnu joku Jokerifani viedä Axemanilta muijan. Älä poju huoli, nää teinirakkaudet kuitenkaan koskaan kestä.
Ehkä te ultrashenkiset nöösit ajattelette noin, mutta kaikki meikäläisen tuntemat ihmiset, jotka puhuvat hurreista, tarkoittavat ruotsalaisia.
kuitenkaan kukaan ei uskalla kriittisesti kirjoittaa mistään vaikka mestaruuksia on tasan yksi vuoden 97 jälkeen. Siksi sitä osaa olla vahingoniloinen :)
Mun mielestä on aika hienoa että 22 vuotias helsinkiläinen? KIRVESMIES pojuttelee huomattavasti vanhempaa Tapparan kannattajaa :)
Ehkä te ultrashenkiset nöösit ajattelette noin, mutta kaikki meikäläisen tuntemat ihmiset, jotka puhuvat hurreista, tarkoittavat ruotsalaisia.
Mun mielestä on aika hienoa että 22 vuotias helsinkiläinen? KIRVESMIES pojuttelee huomattavasti vanhempaa Tapparan kannattajaa :)
Kaikki tietämäsi sivistyneet henkilöt? No kerro molemmille terveisiä ja onnea loppukauteen narreille, ikämieshurrien johdollahan te menestytte tai kaadutte.En tiedä ultrasista, mutta kaikki tietämäni sivistyneet henkilöt tietävät hurrien ja svedujen kielitieteellisen eron. Ehkä olet jotain Konalan tai minkäklie Keravan julleja, kun olet noin juntti?
Valitettavasti se ei tällöin ole mahdollista yhdeltäkään stadilaiselta.No voihan sitä pojutella, jos käyttytyminen on sillä tasolla.
Ihan miten vaan. Tänä päivänä hurri tarkoittaa (myös) sveduja. Nylander on hurri, vaikka voissa paistais.
Kaikki tietämäsi sivistyneet henkilöt? No kerro molemmille terveisiä ja onnea loppukauteen narreille, ikämieshurrien johdollahan te menestytte tai kaadutte.
Mun mielestä on vielä hienompaa, että 22 v? Mies? Jyväskyläläinen? nimim. Pottakameli pitää absoluuttisena totuutena mitä netin keskustelupalstojen profiileissa käyttäjät kertovat itsestään.
Kärpät-IFK nollilla ekan erän jälkeen, torjunnat osoittavat aukottomasti, että IFK hallitsi mielin määrin.