Miten sen kirveen saa parhaiten lentämään? Pyörähtämällä, vaiko vauhdilla? Ylä-, vai alakautta?
Pyörähtämällä. Muistat vaan käyttää jalkoja samalla ikään kuin pumppuna.
Miten sen kirveen saa parhaiten lentämään? Pyörähtämällä, vaiko vauhdilla? Ylä-, vai alakautta?
Tuolla se on sen tuuban vieressä. Sen kun käyt hakeen. Ai niin, tuo mun kirves samalla. Voin sitten hakata sillä tän koneen päreiks, jos Kerho päättääkin hävitä tän matsin.
Kentälle lensi toisen erän lopussa pumpattava barbara.
Miksi ihmeessä SM-Liigan playoffit pitää pilata tällä käsittämättömän paskalla tuomaroinnilla?
Jaa? Minä kun olen aina luullut sen olevan 'Live is Life'...Enska laittaa riparit pömpeliin!!! Life Is Life!!
Jaa? Minä kun olen aina luullut sen olevan 'Live is Life'...
Tappara sais oikeasti viedä tuon matsin ja samalla voisivat niputtaa koko sarjan nimiinsä.
No erä vielä ainakin olisi peliä. Kuunnellaan ny loppuun asti, sitten paineenpoistoon.
Katsooko täällä joku tuota TPS-Lukko-matsia?
Kaveri raportoi paikan päältä, että mentiin toinen erä täysin yhtä päätä ja vain palloseuran liika namuttelu maalipaikoissa piti Lukon mukana pelissä. Pari avopaikkaa on kuulemma ollut laittaa lisääkin lättyä pussiin.
Nordlundin maali kuulemma pirun hieno.
Näin tehdään. Sitten saunan kautta baanalle.
Ainakin Lugu aloitti varsin vahvasti, mahtavatko jätkät olla just tajunneet, että saattaa olla viimeinen erä.
Jos niin käy, niin Urama on juuri vienyt annetaan köyttä -taktiikan äärirajoille.TPS:n vuoksi on viimeksi saanut kevään korvilla olla iloinen armon vuonna 2004. Nyt on iloinen olo Pallukkaseuran takia, kunhan nyt ette mene sössimään.