Otteluseurantaketju la 26.09.2009

  • 89 320
  • 305

HockeyBabe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Thunder Bay Bombers, Radek Bonk
kertokaa mulle mikä on VT ??? Tuomas Suominen 4-3 VT (Antti Halonen, Ville Vahalahti)
 

Borat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mistäköhän mahtaa johtua että Lukko-Kärpät ottelun laukaisukartta ei toimi? Näyttää olevan ainut peli missä tämä ei toimi.

Kenelläkään tietoa toimiko se Lukon viime kotipelissä?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eipä hyvältä näytä. Odotin positiivisin mielin, että SaiPalla olisi kotona ote hallussa ja taistelumieliala päällä. Siltä ei ainakaan tämänhetkisen tuloksen valossa näytä, voi perkeleen perkele.

Jos tämä jatkuu, niin syksystä voi tulla todella hyinen.it

Edit. Jaahas, kavennusta. No, toivoa on. Ryhtiliikettä pojat!
 

12961

Jäsen
Taas rankaisee Pata TPSn jäähyilystä, 5-3.

Jyrkkiö (who?) muuten 0+4.

EDIT: Muisti jäätyy, kyllä mä tän tapauksen A-sta muistan, jäädyttää vaan.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Pahasti haiskahtaa tappiolta tänään, jälleen erän loppuun maali.
 

Kalteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Vittu noi SM-liigan sivut on perseestä. Aina jotain häikkää ja nyt ei toimi ollenkaan.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Joo, pahoihin paikkoihin tulee maalit. Ei taida veskarit olla olla parhaassa terässä ja Ässillä onnistuu yv:llä kaikki.

Ei ollut muuten yv-maali varmaankaan 5-3. Tarkkaan en osaa sanoa, koska liigan sivut nyt ovat, mitä ovat. Luulen, että ehti tulla TPS täysipäiseksi. Mutta siitä, kun Ässät on viimeksi tehnyt maaleja viimeisillä sekunneilla, kuten varsinkin ensimmäisessä erässä, on aikaa paljon. Samoin siitä, kun on tehty 3 yhteen erään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös