Otteluseurantaketju la 25.03.2006

  • 55 069
  • 263
Tila
Viestiketju on suljettu.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Jaahas...IFK aloittaa jäähyilyn ja sikailun. Minä kun luulin, että IFK:lla on se sädekehä pään päällä, kun sitä vastustajapelaajan kunnioitusta varsinaisessa matsiketjussa niin penättiin fanien toimesta. Nyt SaiPa maali tästä tack så mycket.
1-0! Vänä iskee... Hyvä IFK boxiin vaan.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Jeesus. Taklasiko White jäähyn arvoisesti ja niin, että joku hieman loukkasi itseänsä? Nyt mä oon kaiken kuullut..
 

Arttu#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
On se vain hauskaa kuulla miten aikuinen mies radiossa itkee. Mistä näitä ihmisiä löytyy? Nyt vain kovempia pommeja niin kuullaan kun Taurulta lähtee sellaiset marmelaadit!

EDIT: "roskapönttö Salmelainen"? Siis oikeasti. Mitä tätä junttia vaivaa?
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pärde kirjoitti:
Voi harmin kanat, kun nyt on Eero Tauru itku kurkussa koko ajan, kun Isot Kissat on nyt tänään niin pahat merrassa lähteneet liikkeelle. Eikä tuomarit tee mitään, iiiiiiiiiiiik!!

Kaikki on varmaan jo sanottu, mutta nyt kun ensimmäistä kertaa itse kuuntelen niin en voi todeta muuta kuin että on herra Tauru naurettava selostaja.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Se oli muuten maali, kuten Taurun selostuksestakin varmaan kuulitte. Tökkikää vaan lisää sitä Vihkoa, meille kelpaa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Oikeastaan vielä hauskempaa on lukea näitä IFK fanien mussutuksia, ku oman joukkueen pelejä ei kukaan halua selostaa, niin "joutuu" kuuntelemaan vierasradiota.
 

HIFK-Mania

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,San Jose Sharks,ManU
Mitä siel Espoos oikeen tapahtuu?!?!?!No ny se SaiPa iski!IFK herätys!!!Tänään täytyy voittaa.On tua selostaja kumma!
 

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Todellakin uskomaton selostaja tämä Lappeenrannan kaveri. "Iso kissa on todella kova joukkue". "Roskapönttö-Salmelainen tulee..." :)
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Onhan se aivan selvä, että vituttaa kuunnella vastustajan lasein selostettua peliä. Kuuntelisitte omasta paikallisradiosta.

Jokelan Mikolla ei kuulosta olevan tänään paras päivänsä, toistaiseksi.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Individual kirjoitti:
Oikeastaan vielä hauskempaa on lukea näitä IFK fanien mussutuksia, ku oman joukkueen pelejä ei kukaan halua selostaa, niin "joutuu" kuuntelemaan vierasradiota.

Jaah, mulle on sama selostaako kukaan "oma" Hifkin pelejä mutta tuo on mun mielestä selostajaksi huono, piste.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Voi vitun vittu minkä meni Rajamäki tekemään.

palijoo kiinsotaa tässä vaiheessa yksittäiset pelit tai jopa koko saatanan kevät, jos nikke ei pysty jatkamaan.
 

Bluesfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Detroit Red Wings, HJK, FC Honka, Arsenal
Ujcik#11 kirjoitti:
Voi vitun vittu minkä meni Rajamäki tekemään.

palijoo kiinsotaa tässä vaiheessa yksittäiset pelit tai jopa koko saatanan kevät, jos nikke ei pysty jatkamaan.

Mua ainaki kiinsotaa.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Individual kirjoitti:
Oikeastaan vielä hauskempaa on lukea näitä IFK fanien mussutuksia, ku oman joukkueen pelejä ei kukaan halua selostaa, niin "joutuu" kuuntelemaan vierasradiota.

Kyynel silmässä? Ei tää niin vakavaa oikeasti ole.

Ja kyllä, ketuttaa ettei mikään taho selosta IFK:n vieraspelejä, mutta se ei poista sitä faktaa, että Tauru on paska selostaja. Muutaman vierasmatsin netin kautta kuunnelleena, on niitä parempiakin aika lailla.

Eipä silti, itse tunnen pientä lämpöä tästä parista joka tapauksessa, meni jatkoon sitten kumpi tahansa.
 
Arttu#29 kirjoitti:
On se vain hauskaa kuulla miten aikuinen mies radiossa itkee. Mistä näitä ihmisiä löytyy? Nyt vain kovempia pommeja niin kuullaan kun Taurulta lähtee sellaiset marmelaadit!

EDIT: "roskapönttö Salmelainen"? Siis oikeasti. Mitä tätä junttia vaivaa?

Vaan on se hyvä lausumaan suomenkieltä, jokainen sana joka aloitetaan lausutaan myös hienostuneesti loppuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös