Ja ajassa 8.57 se tapahtuu, 1 veto kohti maalia. Tästä on hyvä jatkaa.Oulussa jännitetään tuleeko Tarkille yhtäkään torjuntaa ekassa erässä.
Ja ajassa 8.57 se tapahtuu, 1 veto kohti maalia. Tästä on hyvä jatkaa.Oulussa jännitetään tuleeko Tarkille yhtäkään torjuntaa ekassa erässä.
JYP jäähyilee ja kohta soi omissa perinteiseen tapaan. Voi helevetti tuo Virtasen Jonne on kyllä niin turha kaveri tuolla.
Nyt vaan sitten Donskoista aukeaman juttu maanantain lehtiin. Samaa ikäluokkaa Granlundin kanssa sentään.Granlundin pimentoon jääneelle Donskoille ensimmäinen liigamaali! Loistava juttu!
i äf koo yv:lle. Mulla on fiilikset että tästä napsuu maali.
Luuletko että on ainoa, mun mielestä turhin kaveri seisoo penkin takana. Se on kalju ja sillä on rillit, tunnistatko?
Ja toinen YV-maali kerholle. Sailio Kemppaisen ohjasi Kemppaisen vedon maaliin. Toivottavasti tämä olisi nyt sitä ketsuppipullon aukeamista.
Missäs Hakki luuraa? Paikallisessa vai?
Miten laukaus voi olla vaarallinen jos se menee maalin ohi? Hinkkanen taas selittää omiaan HIFK-radiossa. Missäs Hakki luuraa? Paikallisessa vai?
Eiköhän tuon kaverin kolleegat täytä saman kriteerin tässä liigassa jokaisessa joukkueessa, vai mitä?Luuletko että on ainoa, mun mielestä turhin kaveri seisoo penkin takana. Se on kalju ja sillä on rillit, tunnistatko?
Hakkia ei onneksi oteta vieraspeleihin mukaan, eikö tuossa Hinkkasessa ole jo ihan tarpeeksi? ;)
JYP jäähyilee ja kohta soi omissa perinteiseen tapaan. Voi helevetti tuo Virtasen Jonne on kyllä niin turha kaveri tuolla.