Kuuleman mukaan eka maali Niemisen imaisu, toinen pakkien sähellystä.
No pistettiin Lukko kuitenkin tiukemmalle kuin kukaan muu tähän mennessä! Henkilökohtaisiin virheisiin taisi sitten taas ratketa. No kun Tukonen tulee viel takas niin luulen, että Uraman joukkue ei varmaan häviä montakaan peliä koko kaudella, uusi Valtra-ilmiö Raumalla?
Olet hymiöinesi ja narrimaisine jullikommentteinesi melkoisen lutunen teini-ilmestys tällä palstalla. Ei kait siinä, erilaisuus lienee rikkautta, onnea valitsemallasi tiellä....
YEAH! Voitto viimeinkin!
Viikonlopun saldo 3p, ihan ok suoritus.
Kakara? Juntti? Kiitos näistä. Pidä rauhassa tyylisi, mulle aivan sama. Käytä hymiöitä niin paljon kuin sielu sietää ja jatka toki ns. huumorisi viljelyä. Tsemiä Bluesille.Ihan läpällä heitin tuonkin kommentin niin sinä alat vauhkoamaan kuin mikäkin kakara. Ja mitä tuohon hymiöiden käyttöön tulee laitoin sen ihan vain juuri tuollaisia juntteja varten jotka eivät tajua asian olleen huumoripohjalla heitetty.
Kakara? Juntti? Kiitos näistä. Pidä rauhassa tyylisi, mulle aivan sama. Käytä hymiöitä niin paljon kuin sielu sietää ja jatka toki ns. huumorisi viljelyä. Tsemiä Bluesille.
Taisit työntää keppisi väärinpäin sinne minne aurinko ei paista. Kaippa se joillekin lätkä on niin iso juttu että kannattaa mennä kovistelemaan tuntemattomille verkossa sen nimissä tai jotain.Kakara? Juntti? Kiitos näistä. Pidä rauhassa tyylisi, mulle aivan sama. Käytä hymiöitä niin paljon kuin sielu sietää ja jatka toki ns. huumorisi viljelyä. Tsemiä Bluesille.