Otteluseurantaketju la 19.9

• 122 062
  • 459

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Dahlman kaventaa 4-2:een.. Näin, lisää pökköä pesään.

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
1 maali, MVP maalivahti 12 torjuntaa ja 4 päästettyä. Kyllä toimii!!

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No minä olen tilanteen nähtyäni eri mieltä, mutta sehän ei yllätä. Rantanen kyllä huitoo ja huitoo mutta osumat menee aika lailla tasan. Enpä siis osaa Rantasta laittaa voittajaksi. Liivikille toki tunnustusta joukkueensa sytyttämisestä.

Rantanen saa nimenomaan osumia enemmän perille, ja on muutenkin tappelussa aktiivisempi. Liivikille myös tunnustusta täältä, ja toistetaan vielä, liigamyllyksi harvinaisen viihdyttävä.

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Todennäköisesti siellä pelataan alivoimaa taas metrin päässä maalista ja seisotaan maskissa liikkumatta mihinkään.

Uskomatonta paskaa tuo Ässien alivoima.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No minä olen tilanteen nähtyäni eri mieltä, mutta sehän ei yllätä. Rantanen kyllä huitoo ja huitoo mutta osumat menee aika lailla tasan. Enpä siis osaa Rantasta laittaa voittajaksi. Liivikille toki tunnustusta joukkueensa sytyttämisestä.

Aika lailla samaa mieltä. Rantanen kyllä lyö enemmän mutta osumat varmaan aika tasan.

Ei tämä peli vielä taputeltu ole, kahden maalin johto ja 15 minuuttia vielä jäljellä.

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ville "49 ott. 3+2=5" Snellman, 3+0 tänään.

Mitä tässä sarjassa oikein tapahtuu?

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Onkohan tää joku Hifkin uusi tyyli pelata, annetaan vastustajalle pari maalia eteen ja sitten lähdetää kirimään. Eilisessä pelissä ei ollut vielä tarpeeksi haastetta kun olivat vain kaksi maalia tappiolla. Tänään nostettiin panoksia ja annettiin kolme. Paska-Clarke näköjään saanut taas syötön, ei paljon pisteet auta kun muuten on täysin sukka (haitta joukkueelle).

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Luttisella mainio paikka kaventaa lisää, mutta Vehanen kestää. Perkele ku ois tuosta menny, niin olis ollu taas helpompi hengittää!"

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

SM-liigan mittapuulla erinomainen mylly. Hienoa pojat ja propsit kummallekkin! Aika tasan meni, ainoa mikä hieman häiritsi oli se, että Rantanen suojaa omien lyöntiensä jälkeen päätään painamalla sen alas ja Liivik joutuu lyömään kaveria kypärään! No taktiikka sekin. Nyt HIFk:lla hyvä paine päällä, josko tästä siltikin tulisi vielä peli ylivoimaista mestarisuosikkia vastaan..

Wilson-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Voisko tän paskanjauhannan lopettaa alkuunsa, toi on niiiiiiiiiiiiin vanha ja väsyny juttu.

Itse ainakin jankkaan tuota siihen asti, kunnes Hirso pyytää julkisesti anteeksi syöttöjen puhumista ja luovuttaa pistepörssin voiton Jarkko Immoselle. Eli jankkaan tuota loppuelämäni :D

Ja raju-Eki tasoittaa!

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jeeess! Hienoa!
3. erä käynnissä. 44:27: Teemu Eronen 2-3 (Ossi Saarinen).

Molemmat liigapörssimiehet saivat pisteen!

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse ainakin jankkaan tuota siihen asti, kunnes Hirso pyytää julkisesti anteeksi syöttöjen puhumista ja luovuttaa pistepörssin voiton Jarkko Immoselle. Eli jankkaan tuota loppuelämäni :D

Sinulta tuskin kukaan odottaakaan asiallista keskustelua, kun on puhe HIFK:sta tai Hirsosta. Tappelu meni lievästi Lukon Rantaselle. Linjureille miinusta tuosta höseltämisestä.

Piilohymiö tässä

IkuinenPata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Williams, Mogilny, Afinogenov.
Assat yv, pirosille maali tasta. Toisi itseluottamusta kummasti :)

Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan kultakuuppa Ahtolan kolmen pelin mittainen maaliputki menossa poikki vai vieläköhän Jerry pääsisi jatkamaan samaa tahtia... Kultapotta menossa takaisin Nyholmille tätä menoa. Mikä on sinänsä aivan vitun sama, jos tänään tulee dunkkuun.

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja nyt näemmä on Teemu Pulkkinen merkattu toiseksi syöttäjäksi Jokerien 3-2 osumaan! Onnea Teemu ensimmäisestä liigapisteestä! Tuli hyvään saumaan!

Edit: Hidas olin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy