Raymond Pearl
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Erikoinen peli. Nyt laitetaan takarauta huutamaan armoa vuoron perään.
Joko nyt tää pystyttäisiin pitämään?
Taidamme olla kaikki sitä mieltä, että pari maalia on mennyt Crawfordin piikkiin, mutta onko minulla värilasit päässä vai onko Rask vaan ollut hyvä eikä ole päästänyt tänään(kään) yhtään helppoa?
Taidamme olla kaikki sitä mieltä, että pari maalia on mennyt Crawfordin piikkiin, mutta onko minulla värilasit päässä vai onko Rask vaan ollut hyvä eikä ole päästänyt tänään(kään) yhtään helppoa?
Aikalailla noin se on mennyt, Kyllä Rask on ollut kaikissa mukana ja melkein taitaa jokainen olla mennyt reboundista tms.
Handun maalista en ole varma, mutta Sharpin,Kanen ja Krugerin maalit on tullut reboundista ja Toewsin maali ohjauksesta ihan maalin vierestä.
Handun maalista en ole varma, mutta Sharpin,Kanen ja Krugerin maalit on tullut reboundista ja Toewsin maali ohjauksesta ihan maalin vierestä.
Eikös Handzusin maali tullut suoraan syötöstä alivoimalla? Olin kyllä sitä mieltä että olisi ollut Raskilta otettavissa.
E: Tai sitten se vain näytti siltä äkkiseltään, näin vain kerran sen tilanteen.