Otteluseurantaketju ke 8.2.2006

• 24 729
  • 141
Tila
Viestiketju on suljettu.

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sijoitin TPS:n voitolle 24 euroa. Tasurilla saisi vähän omia takaisin. Yleensä kun olen Lukkoa vastaan (sen kotipeleissä) pelannut singlenä, Lukko on voittanut. Jälleen kerran näin on käymässä. Vittu mun täytyy maksaa siitä että Lukko voittaa...No, katsotaan peli loppuun.

Uusjokru -64

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Kärpät
Näyttää jo paremmalta kuin 0-4,
antaa uskoa tulevaisuuteen.

TPS:n kannattajat etsivät muiden joukkueiden
kannattajista syitä, miksi omat ei toimi, hyi hyi!

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Uusjokru -64 kirjoitti:
TPS:n kannattajat etsivät muiden joukkueiden
kannattajista syitä, miksi omat ei toimi, hyi hyi!

Missä näin on?

Eikös tässä ennemminkin ole oma joukkue valmentajineen manattu alimpaan helvettiin? Ei minusta ole minkään muun joukkueen kannattajia morkattu. Miksipä olisi, ei se Tepsi pelaa sen paremmin, vaikka etsisi kuinka syitä muiden joukkueiden kannattajista.

Tappara, et halua tehdä tätä mulle, ethän? Kestä nyt.

Jaba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kookoo, Korian Ponsi
Pitääkö sitä aina antaa Tapparalle muutama maali eteen ennenku alkaa pelaaminen kiinnostaa.. Vielä kun pari saatas

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
LukkoUkko79 kirjoitti:
Sijoitin TPS:n voitolle 24 euroa. Tasurilla saisi vähän omia takaisin. Yleensä kun olen Lukkoa vastaan (sen kotipeleissä) pelannut singlenä, Lukko on voittanut. Jälleen kerran näin on käymässä. Vittu mun täytyy maksaa siitä että Lukko voittaa...No, katsotaan peli loppuun.

Voitko ens kerralla vaikka laittaa yv:llä koodia, saat provikat?! Itse hassasin 35 € Tappuran ja Töpselin voitoille.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Pian loppuu Jokerien nousu pelissä. Viimeistään Grönvallin kyynerpäähän.

Stounifani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olkku kirjoitti:
Vielä tulee TPS:lle ne 2 kpl, 2 minuuttista, että tom-tom saa tilastot tasapuolisiksi.
Jeps. Nyt on rangaistukset tasan.

55.31 TPS Joni Yli-Torkko Väkivaltaisuus 2min
57.50 TPS Ivan Huml Kiinnipitäminen 2min
59.01 TPS Greg Hawgood Korkea maila 2min
59.52 TPS Antti Aalto Huitominen 2min

Karzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uisge beatha
Joopa joo. Lomille lomps.

Ei riitä enää jortikan niksit ja auktoriteetti. Tämä kausi voitaneen lyödä pakettiin ja antaa muniinpuhaltajien kunniamaininta palloseuran paitaa raiskaaville vetelyksille. Toivottavasti joudutte kävelemään raumalta kotiin, eikä olisi väliksi, vaikka puolet porukasta ei enää ikinä löytäisi elyseelle takaisin.

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Kiitos taas TPS. Ei näitä tärkeitä matseja kannata voittaa ei. Jos TPS häviää Kalpalle niin menen itse näyttämään pojille miten pelataan. Rahaa meni prkl veikkaukseenkin. Pitihän se arvata että Tappara pitää ja TPS ei. Yrittäisivät edes.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Olkku kirjoitti:
3-1 Lukolle

Vainiola Salonen Lammassaari, järjästys selviää myöhemmin.

Eli Lammassaari teki, muut syöttäjinä

Teksti-TV näytti hetken sellaista ihmettä, että Snellman olisi iskenyt ensimmäisen maalinsa Lukon paidassa :)). Salonen oli muuten pelkästään syöttäjänä tässä Lammassaaren maalissa.

Tärkeät pisteet kuitenkin Lukolle. Tom tom sitten tasoitti nuo jäähyt kuitenkin. Rupesikohan omatunto kolkuttamaan?

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mahdetaanko noita otteluketjuja enään avatakkaan? Käyttäytymisen varmuuden maksimointiako?

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
TPS:n ongelma on Hannu Virta, kiekko on teksti-tv:n välityksellä tasan yhtä mielikuvituksellista ja toimivaa kuin Espoossakin.

Joku vois kertoo Hantalle että irvistelyllä ei kuviot mene kohdalleen, pitäs vähän miettii ja jopa puhuakkin.

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Nyt ei voi muuta hehkuttaa kuin täydellinen kierros espoolaisen jääkiekkojoukkueen kannalta. Eteenpäin mennään!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.