Grainger kirjoitti:Tappara yrittää pelata Tepsille mahtavaa tilaisuutta, niin on sitten pakko itse ryssiä tämäkin homma. Ylivoima on vieläkin kuraa, ei siinä yksi Aalto tunnu auttavan.
Grainger kirjoitti:Karjalla viisi koppia, Lankulla 10.
Ei sentään annettua kahta maalia eteen niinkuin HIFK-matsissa. Kyllä tää tästä.Vanha Len kirjoitti:Ja tepsi pääsi pelaamaan vielä tolkuttomasti ylivoimaa. Ihan sitä itteään peli taas. Näennäistä hallintaa eikä viimeistely toimi pätkääkään. Maalin kulmalla jälleen mies vapaana ja se siitä...omissa soi.
Jotenkin näin. Ja melko varmasti tässä uskaltaa luvata, että 2 seuraavaa jäähyä tulee Tepsille. Toivottavasti kestetään.Vanha Len kirjoitti:Ja tepsi pääsi pelaamaan vielä tolkuttomasti ylivoimaa. Ihan sitä itteään peli taas. Näennäistä hallintaa eikä viimeistely toimi pätkääkään. Maalin kulmalla jälleen mies vapaana ja se siitä...omissa soi.
Lauri kirjoitti:Onpas todella positiivinen TPS-fani :) Yks erä pelattu, peli 1-1 ja ollaan luovutettu.
Aces High kirjoitti:Pahoittelut vaan töpselille ja sen faneille, mut mä manasin lyömällä hiukan isomman potin kahdelle "varmalle" kakkoselle ;)
Ei Lugu oikeesti peliä voita kuhan hiukan kiusaa, onhan teillä jopa Tuomo maalissa!
Tomek #11 kirjoitti:Minäkin kävin laittaan pelkästään Tepsille ettei ne voittais. Joten jos ei me voiteta niin ette tekään! Se on varma etten minä voita pitkävedoista... :)