Otteluseurantaketju ke 8.2.2006

• 24 723
  • 141
Tila
Viestiketju on suljettu.

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Tappara yrittää pelata Tepsille mahtavaa tilaisuutta, niin on sitten pakko itse ryssiä tämäkin homma. Ylivoima on vieläkin kuraa, ei siinä yksi Aalto tunnu auttavan.

Karjalla viisi koppia, Lankulla 10.

Uusjokru -64

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Kärpät
Ei vielä kannata antaa periksi.
Se on pieni etumatka (2 maalia) ja se otetaan vielä kiinni.

Askey ei ole tänään parhaimmillaan, sekä pakit taas seikkailevat.

Uusi erä ja uudet kujeet....

Ei Tappara ole vielä matsia voittanut - isompiakin johtoja on tällä kaudella hukattu. Tosin kyllä vastuskin on ollut astetta Jokruja kovempaa kaliiberia. Pitkävetohan tässä kusee, mutta 3 pistettä olisi ihan yhtä kiva kuin 3 euroa.

cobolin salakahvausraportteja odotellessa.

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Grainger kirjoitti:
Tappara yrittää pelata Tepsille mahtavaa tilaisuutta, niin on sitten pakko itse ryssiä tämäkin homma. Ylivoima on vieläkin kuraa, ei siinä yksi Aalto tunnu auttavan.

Onpas todella positiivinen TPS-fani :) Yks erä pelattu, peli 1-1 ja ollaan luovutettu.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Grainger kirjoitti:
Karjalla viisi koppia, Lankulla 10.

Ja tepsi pääsi pelaamaan vielä tolkuttomasti ylivoimaa. Ihan sitä itteään peli taas. Näennäistä hallintaa eikä viimeistely toimi pätkääkään. Maalin kulmalla jälleen mies vapaana ja se siitä...omissa soi.

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Pahoittelut vaan töpselille ja sen faneille, mut mä manasin lyömällä hiukan isomman potin kahdelle "varmalle" kakkoselle ;)

Ei Lugu oikeesti peliä voita kuhan hiukan kiusaa, onhan teillä jopa Tuomo maalissa!

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vanha Len kirjoitti:
Ja tepsi pääsi pelaamaan vielä tolkuttomasti ylivoimaa. Ihan sitä itteään peli taas. Näennäistä hallintaa eikä viimeistely toimi pätkääkään. Maalin kulmalla jälleen mies vapaana ja se siitä...omissa soi.
Ei sentään annettua kahta maalia eteen niinkuin HIFK-matsissa. Kyllä tää tästä.
Tulosveto, 1-6, elää vielä.

Andy_McCoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vanha Len kirjoitti:
Jotenkin näin. Ja melko varmasti tässä uskaltaa luvata, että 2 seuraavaa jäähyä tulee Tepsille. Toivottavasti kestetään.

EDIT : Olipas mukava kuulla Sametti-Auliksen ääntä Karhu-Kopion mainoksessa.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Lauri kirjoitti:
Onpas todella positiivinen TPS-fani :) Yks erä pelattu, peli 1-1 ja ollaan luovutettu.

Niin...lähes koko kausi on pelattu päin helvettiä. Nyt on odotuksia Aallon sekä uusien äijien vuoksi. Ei ihme jos kiristää kun asiat eivät ota muuttuakseen. Kyllä sitä ollaan espoolaisiakin pessimistejä nähty tässä vuosien varrella mutta sellaista se on.

Sim0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Mä luotan siihen, että Tommi tekee taas vikalla minuutilla kaks. Eli siis nyt ollaan käytännössä tilanteessa 0-0.

edit: Aika hurlumhei-kiekkoa näyttäisi näin virtuaalisesti seurattuna olevan. Torjunnat 13-12. Huh Huh.

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Aces High kirjoitti:
Pahoittelut vaan töpselille ja sen faneille, mut mä manasin lyömällä hiukan isomman potin kahdelle "varmalle" kakkoselle ;)

Ei Lugu oikeesti peliä voita kuhan hiukan kiusaa, onhan teillä jopa Tuomo maalissa!

Minäkin kävin laittaan pelkästään Tepsille ettei ne voittais. Joten jos ei me voiteta niin ette tekään! Se on varma etten minä voita pitkävedoista... :)

Uusjokru -64

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Kärpät
Olisiko tilanne se, että TPS luuli, että Lukon kausi loppui jo ja odottivat
helppoa ottelua ?

Lukon pelaajat pelaavat kuitenkin kunniasta ja tulevaisuuden sopimuksista
joka ikinen pelaaja.

Minkään joukkueen kausi ei lopu kesken kaiken, vaan silloin kun se on
merkitty vuosi-ohjelmaan. Toisilla ennen Play-offeja ja toisilla hieman
myöhemmin.

Filosofiaa...perhaps

Hulda

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tomek #11 kirjoitti:
Minäkin kävin laittaan pelkästään Tepsille ettei ne voittais. Joten jos ei me voiteta niin ette tekään! Se on varma etten minä voita pitkävedoista... :)

Ja minä jätin laittamatta Tepsille etTÄ ne voittais.. Katsotaan kumman huono karma voittaa =)

Edit: sanavalintatarkennus

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ja taas raumalaisjäähy, josko nyt tulisi ylivoimamaali?

Andy_McCoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyvä Tappara!

Mitä hemmettiä? Tepsille 4. YV.

8min yyveetä eikä mitään aikaiseksi...

Uusjokru -64

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Kärpät
Pikku hiljaa täytyy alkaa siirtyä keskittymään
Olympia-joukkueen seurantaan.

Valitettavasti.

Lopuksi totean, että kyllä Tapparalle tehdään tänään vielä
maaleja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.